هراز نیوز – سرویس اقتصادی –  در حال مطالعه اخبار یکی از خبرگزاری ها بودم که خانم خونه صدام کرد که میوه نداریم لطفا مقداری میوه تهیه کنید چون مهمان داریم .

یا شانس یا اقبال ! خبری در صدر اخبار خبرگزاری مهر صفحه استان مازندران که مرتبط با موضوع بود نظرم را جلب کرد .

رئیس اداره صنعت،‌ معدن و تجارت آمل از توزیع میوه یارانه ای شامل 200 تن میوه شامل 100 تن پرتقال و 100 تن سیب دماوندی در این شهرستان خبر داد.

عباس علی زمانی در گفتگو با این خبر گزاری اظهار داشت: میوه های تنظیم بازاری در چهار میدان اصلی شهر آمل از جمله میدان میرحیدر آملی، 17شهریور، قائم و بلوار مطهری توزیع شد.

در مراکز یاد شده، سیب درجه یک دماوند هر کیلوگرم هزار و 500 تومان و پرتقال تامسون شمال هرکیلو هزار تومان به فروش می رسد.

زمانی گفت: توزیع میوه تنظیم بازاری به منظور حمایت از مصرف کننده که از 24 اسفند ماه گذشته آغاز شد، تا 15 فروردین ادامه دارد.

من که از هفتم فروردین  در آمل بودم و چندین بار هم از مکانهای یاد شده عبور کردم چنین محل هایی که عرضه میوه یارانه ای صورت بگیرد را ندیدم

برای اینکه مطمئن شوم که این خبر صحت دارد یا نه دل از فضای مجازی کندم و به تمامی این محل ها مراجعه کردم اما دریغ از مرکز فروش میوه در محل های یاد شده و دریغ از هیچ پرتقال فروشی !

با خبرنگار پرتلاش خبر گزاری مهر در آمل تماس گرفتم و در خصوص این خبر که چند ساعت پیش در خروجی صفحه استان مازندران قرار گرفت پرس و جو کردم .

ایشان اذعان داشت : که خودش در چند روز قبل یک دستگاه نیسان ! را که در میدان 17 شهریور اقدام به توزیع این اقلام کرده است دیده اند .

وی در ادامه به شوخی گفت : شما حتما دیر رسیده ای !

نکته قابل تامل اشاره   رئیس اداره صنعت،‌ معدن و تجارت آمل از توزیع میوه یارانه ای شامل 200 تن میوه ( 100 تن پرتقال و 100 تن سیب دماوندی  )بود که تاکید داشت توزیع این میزان میوه  از 24 اسفند ماه گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

البته مسئولان وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت قبلا در رسانه ها از توزیع سه نوع میوه در میادین فروش میوه های یارانه ای خبر داده بودند که شامل موز ،سیب و پرتقال می شد .  گویا در آمل موز از قلم  افتاده بود .

جای شما خالی مجبور شدیم سیب کیلویی 2500 تومانی و پرتقال کیلویی 1500 تومانی را بخریم  .

حالا باید از جناب آقای زمانی رئیس اداره صنعت،‌ معدن و تجارت آمل بپرسیم  این پرتقال فروش ها  کجا هستند ؟

لینک خبر در مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *