حماسه دهها میلیونی اربعین با رمز «لبیک یاحسین»
باز این چه شورش است که در اربعین توست/ باز این چه ماتم است که دلها غمین توست
زوار اربعین تو ایمانشان سر است/ ایمان علامتی است که در اربعین توست
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران بمناسبت حماسه جهانی و دهها میلیونی اربعین حسینی طی اطلاعیه ای از پدید آورندگان این حرکت خودجوش و عظیم مردمی تقدیر بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران،‌ در بخشی از این اطلاعیه آمده است: حادثه اربعین در واقع تقویت فرهنگ مقاومت و عدالت است و ایران اسلامی پرچمدار عدالت و ایستادگی و آمریکا و اذناب جنایتکارش پرچمدار استکبار در عالم و منکر مسلم به شمار می روند.
اربعین پرچم برافراشته عاشورا در تداوم عزت و آزادگی است. این حماسه در طول سالهای اخیر به یک خیزش جهانی علیه اردوگاه کفر و جهانخواران مبدل شده است و هیچ قدرت معاندی قادر به تأثیرگذاری برای توقف و یا تضعیف آن نیست زیرا این جریان مردمی متصل به اقیانوس پر خیر و برکت عاشوراست.
حضور عاشقانه بیش از بیست میلیون زائر از سراسر جهان اسلام در حماسه پیاده روی اربعین بهترین نمونه پیروزی خون بر شمشیر و جبهه حق علیه باطل در عصر جاهلیت مدرن دوران ماست و این رویکرد معنوی نشان می دهد القائات شیطانی اردوگاه غرب هیچگاه قادر به زدودن یاد و نام حسین بن علی(ع)، این بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر از فکر و اندیشه آزادگان جهان بویژه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی نیست.
مغناطیس عشق به حسین(ع)، جلوه ای از اراده الهی برای اثبات حقانیت شیعه مظلوم و زمینه ساز حکومت جهانی قائم آل محمد(ص) است و راهپیمایان اربعین افسران جنگ نرم در میدان کارزار با مظاهر کفر و شرک و نفاق و تکفیر و همچون یاران آن حضرت محبوب و مأجور پیشگاه حق تعالی هستند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: زنده نگه داشتن اربعین، تمرین استقامت شیعه برای نقش آفرینی در جهان پرتلاطم امروزی است، فلذا باید تا آنجا که می توانیم برای سلامت و تقویت این جریان معظم عاشورایی بکوشیم و بدانیم دشمن به طرق مختلف در صدد رخنه و تضعیف این حماسه وحدت آفرین است، بدین جهت راهپیمایان و عزاداران حسینی باید در این برهه زمانی حساس که دشمنان قسم خورده مسلمین در پی اختلاف افکنی در بین کشورهای اسلامی است، با هوشیاری و حساسیت از بروز هرگونه حرکت تفرقه افکن و مسائلی که موجب وهن در مذهب تشیع می گردد، خودداری نمایند.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *