حادثه رانندگی با 4 کشته و یک مصدوم درشهرستان آمل

 رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه پیکان با یک دستگاه لودر با 4 کشته و یک مصدوم در محور روستایی &آغوزبنشهرستان آمل خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ &علیرضا قدمی& در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی آغوزبن بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه آغوز بن به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: در این حادثه که در ساعت 5 و 45 دقیقه عصر روز گذشته به وقوع پیوست، یک دستگاه خودروی پیکان با 5 سرنشین که در این محور در حال حرکت بوده به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و با یک دستگاه لودر پارک شده در کنار خیبان برخورد کرد .

سرهنگ قدمی خاطر نشان کرد: بر اثر وقوع این حادثه 4 نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باختند و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد .

وی در ادامه اظهار داشت: با حضور عوامل امدادی مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شد و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه مستقر در این محور در دست بررسی است .

رئیس پلیس راه استان با بیان این که، تفاوت رانندگي شتابزده و رانندگي با سرعت مطمئن، فاصله بين مرگ و زندگي و نقص عضو و سلامتي است، گفت: منشاء بسياري از تصادفات مرگبار، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است .

وی در خاتمه از رانندگان ، خواست: ضمن پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، هرگز فرصت كم را با سرعت زياد جبران نکنند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی آرامش خاطر را برای خود و خانواده خود رقم بزنند .

انهدام باند سرقت دوچرخه در آمل

– فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از شناسايي و انهدام باند سرقت دوچرخه با 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ &نعمت الله آزادی& در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز، گفت: در پي وصول چندين فقره پرونده سرقت دوچرخه در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتي و تقویت گشت های انتظامی، موفق به شناسایی اعضای یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: ماموران با هماهنگي های قضائي ، متهمان و مالخران را که با تشکیل یک باند 6 نفره اعم از 3 سارق و 3 مالخر اموال مسروقه بودند در عملیاتی ضربتی دستگير کردند.

وی با اشاره به این که متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به سرقت 17 دستگاه دوچرخه در این شهرستان اعتراف کردند ،خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران دوچرخه های سرقت شده کشف شد.

آزادی همچنین، اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده با حکم صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان با بیان این که همکاری مردم با پلیس از طریق سیستم 110 مهمترین پشتوانه پلیس در کشف جرائم و ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه است، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و تجهيز وسايل نقليه خود به سيستم هاي ايمني و قفل مطمئن، از بجا گذاشتن وسایل و اموال خود در کوچه ها و معابر خودداري کنند .

دستگیری 2 سارق حرفه ای با 5 فقره سرقت در شهرستان کلاردشت

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری 2 سارق حرفه ای با 5 فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ&قاسم عزیزی& در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلاننتری مرکزی این شهرستان با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف کردند .

وی ، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی در ادامه، افزود: به منظور ارتقاء اجتماعی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی ماموران در 2 روز گذشته با اجرای طرح مقابله با سرقت موفق به شناسایی و دستگیری 5 سارق منزل دیگر که در مناطق آلوده و جرم خیز سکونت داشتند شدند .

سرهنگ عزیزی در خاتمه با اشاره به این که، امنیت زیر بنای توسعه تمامی مولفه های یک جامعه به شمار می رود، از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

دریای مازندران 2 قربانی گرفت

گروه استان ها – مازندران – معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از وقوع غرق شدگی در سواحل دریا در شهرستان های &بابلسر و محمودآباد& و مرگ نفر در این حوادث خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ &عبدالله حسن زاده& با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 12 و 2 دقیقه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی، مبنی بر وقوع غرق شدگی در سواحل دریای بابلسر، ماموران انتظامی این شهرستان، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه واقع در پارکینگ یک در بررسی های اولیه دریافتند، فردی جوانی 16 ساله که برای شنا به دریا رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق و جسد وی کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی اسنان، اظهار داشت: در همین خصوص در ساعت 22 و 54 دقیقه روز گذشته پیرمردی 75 ساله ساکن تهران در منطقه ساحلی &چاکسر& شهرستان محمودآباد به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق و جسد وی با تلاش گروه های امداد و نجات کشف شد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به افزایش حجم مسافر از اقصی نقاط کشور به این استان در هفته های پایانی فصل تابستان به مسافران و شهروندان، توصیه کرد: از شنا در مناطق ممنوعه شنا خودداری و به هشدارهای پلیس و ناجیان غریق توجه کنند.

یک کشته در برخورد قطار با عابر پیاده در ساری

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان &ساری& از وقوع سانحه برخورد قطار با عابر پیاده در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ & ناصر علی صفر پور& با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 23 روز پنج شنبه 15 شهریورماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه برخورد قطار با عابر پیاده در شهرستان ساری منطقه&شهدای محراب&، ماموران انتظامی کلانتری 12 سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه قطار&گرگان – مشهد& حین تردد در مسیر با فردی به نام & امیر حسین- ق& که قصد عبور از روی ریل راه آهن را داشته برخورد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: در این حادثه این فرد به شدت مصدوم و با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل که مصدوم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ صفرپور اظهار داشت: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی بیشتر قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *