کاربران و خوانندگان معزز و دائمی پایگاه تحلیلی و خبری هراز نیوز با سلام وتبریک سال نو و  عرض تشکر از محبت های بی دریغ شما عزیزان به اطلاع می رساند عدم دسترسی به وب سایت شما هراز نیوز به خاطر مشکلات فنی در سرور پشتیبان این پایگاه بود  .

بدینوسیله از مشکل پیش امده از محضر همه شما عزیزان پوزش می طلبیم

مجددا از تماسهای متعدد شما عزیزان که نشانه عمق علاقمندی شما به این رسانه مردمی است سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی محبت شما باشیم .

با احترام – هراز نیوز

3 thoughts on “عذر خواهی هراز نیوز بخاطر عدم دسترسی کاربران”
  1. اگه فقط آدرس سایت رو میزدیم نمیومد….
    ولی اگه یکی از لینک های اخبار قبلی تو تاریخچه (هیستوری) مرورگر رو میزدیم صفحه اون خبر میومد بالا که از لینک “صفحه اصلی” در بالا صفحه میشد سایت رو بالا آورد.

  2. بنام خدا.با عرض سلام و آرزوی سلامتی پایدار خدمت شما مدیریت عزیز و محترم سایت وزین و ارزشی هراز نیوز.با تبریک و شادباش فرارسیدن بهار و سال نو. مدیریت محترم ما چند تن از اهالی استان مازندران اکثر روزها مطالب زیبای سایتتان را دنبال میکنیم-عدم دسترسی به سایت هراز نیوز فکر ما را به جاهای مختلفی کشاند و ذهن ما را خیلی مخدوش کرد-ولی حالا خوشحال هستیم که مانند همیشه می توانیم از مطالب خوب سایت هراز نیوز استفاده نماییم.مدیریت محترم و ولایتمدار سایت وزین و ارزشی هراز نیوز خدا به شما و همکاران عزیزتان عمری طولانی همراه با سلامتی همیشگی عنایت عطا فرماید-و همه شما را در عرصه خطیر و مهم اطلاع رسانی پیروز و موفق تر نماید.آمین.یا رب العالمین.یا علی{ع}مدد.خداحافظ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *