مهدی دانایی مقدم از اهدافش می گوید

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز مهدی دانایی مقدم بازیگری است که بعد از حدود 19 سال حضور در عرصه تئاتر،تلویزیون و سینما از اهدافش می گوید.

مهدی دانایی مقدم از حضورش در پروژه 87 متر می گوید:حدود یک سالی است که در حال ساخت سریال 87 مترکار آقای کیانوش عیاری هستم که نقش بنده در این سریال کاملا متفاوت با کار های دیگر بنده است.

دانایی مقدم ادامه داد:کار آخری که از بنده هم پخش شد سریال پر بازیگر سر دلبران بود که در شب های ماه مبارک رمضان مهمان خانه های مردم از شبکه یک سیما بود.

وی از شروع کاری خود در عرصه بازیگری سخن گفت:بنده از سال 78 کار هنری را آغاز کردم و تا سال 82 در چندین تئاتر خوب که آن موقع مورد استقبال مردم قرار گرفته بود حضور داشتم.

این هنرمند کشورمان اظهار کرد:بنده کار تصویر را به صورت حرفه ای از سال 82 که سریالی به نام تابستان 82 بود شروع کردم و تا به امروز بیش از 35 پروژه سریالی ایفای نقش داشته ام.

دانایی مقدم برای کسانی که به حرفه بازیگری علاقه دارند نکاتی را خاطر نشان کرد:حرفه بازیگری جزء حرفه هایی می باشد که بسیار سخت و بهتر است که به صورت آکادمیک و دوره های خوب و حرفه ای گذرانده شود چرا که شخصی که به بازیگری علاقه دارد بهتر است درس این حرفه را در دانشکده ها بگذراند تا با فنون آشنا بشود و مطالعه کتاب های مختلف را از خود نگیرد

بازیگر تلویزیون افزود:چهره و اندام بسیار کمک می کند به بازیگر چرا که در کنار مطالعه و تجربه کسب کردن چهره و اندام به کمک شخص بازیگر می آید چون درصدی از حرفه بازیگری است،مثلا بنده خودم اکثر نقش های که داشته ام به خاطر وزن و هیکلم بوده است اما خوب آرزو و هدف بنده عین فرهاد اصلانی هایی است که در دل مردم جا دارند و مجبورم که وزن را پایین بیاورم.

دانایی مقدم در پایان گفت:بنده از همه کسانی که به بنده لطف داشتند و من را به این حرفه راه و کمکم کردند کمال قدر دانی را دارم.

وی در سریال های مانند در حاشیه 2 که نقش آشپز را داشت،3در چهار به کارگردانی مجید صالحی که در آن نقش استوار مقدم را بازی کرد،سریال پایتخت 2بود که نقش دلال کلیه را داشت،سریال لیسانسه ها که نقش نگهبان ببمارستان را بر عهده داشت است،فیلم جاده در دست تعمیر به کارگردانی حسین تبریزی را بازی کرده، فیلم سینمایی سنپترزبوک نقش پسر آقای امید روحانی را بر عهده داشته،فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی استاد کیمیایی، سریال شمس العماره در کنار سامان مقدم ایفا نقش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *