هراز نیوز :فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: با گذشت چهار روز از تعطیلات نوروزی، ترافیک در محور کرج ـ چالوس همچنان سنگین است .

 

 

به گزارش  ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، علیرضا اکبرشاهی با اعلام این که اکنون ترافیک در محور کرج ـ چالوس سنگین می‌باشد گفت: در آزاد راه‌های تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین حجم ترافیک روان است .

وی اضافه کرد: برآوردهای انجام شده نشان می‌دهد که در سال جدید میزان ورودی سفر به این استان 22 درصد و خروجی آن حدود 18 درصد افزایش یافته است.

اکبرشاهی اظهار کرد: حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت 12الی 24 روز جمعه 4 فروردین ماه سال جاری از کرج به سمت دهانه شمالی تونل کندوان در جاده چالوس ممنوع می‌باشد و بر همین اساس تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

اکبرشاهی تاکید کرد: با توجه به اتمام نیمه اول تعطیلات نوروزی و افزایش بار ترافیکی در مسیرهای برگشت لازم است رانندگان نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کرده و در هنگام بازگشت از سفر از عجله و شتاب پرهیز و با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *