چشن ضیاقت رمضان به مناسبت ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت در ۳ شب ، به همت شورا و شهرداری جویبار در این شهر برگزار شد با استقبال کم نظیر شهروندان جویباری قرار گرفت.

لازم به ذکر است در شب آخر این مراسم که با حضور اعضای شورا شهر جویبار برگزار شد علی یاری سراجی شهردار این شهر سخنرانی کرد.

 

علی یاری سراجی شهردار جویبار:

با سوگندی که یاد کردم به مردم شهرم وفادار هستم وبا تمام توان کار میکنم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جویبار، علی یاری شهردار جویبار در جشن ۳روزه رمضان که برای نخستین بار در روبروی شهرداری بر پا کرده بود در اختتامیه این جشن در جمع پر شور شهروندان جویباری گفت : از زمانی که به عنوان شهردار جویبار توسط اعضای شورای شهر انتخاب شدم قسم خوردم تا توانی که دارم همراه با شورای شهر برای خدمت به مردم شهر م دست از تلاش بر ندارم هر چند در ادامه این مسیر با برخی سنگ اندازی از سوی برخی ها روبرو هستیم اما به عنوان شهردار شما سینه سپر میکنم تا سنگ بر ما بخورد واین ناملایمات ها ی برخی مسولین شهر جویبار هیچ وقت ما را از ادامه مسیر باز نخواهد داشت.

شهردار جویبار خاطر نشان کرد :جویبار را با شهروندان جویباری و همراهی خوب اعضای شورای شهر خواهیم ساخت هر چند که با کمبود اعتبارات وخاکی بودن برخی معایر ومشکلات عمرانی روبرو هستیم اما شما شهروندان با کمک به شهرداری که نهاد مردمی هست واز اعتبارات دولتی استفاده نمیکنه می توانیم جویبار را زیباتر از آنچه که هست بسازیم.

شهردار جویبار تصریح کرد :ما مشکلات شهر را می دانیم و تمام مشکلات را بررسی کردیم اما عدم توان مالی هست که ما را انجام همه فعالیت ها کم کرده است.

یاری از طرح های مختلف از راه‌اندازی موزه کشتی کشور در جویبار، بکار گیری بخش خصوصی در راه اندازی استخر وپارک شهری در آینده نزدیک خبر داد واز شهروندان خواست شهرداری را در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا کمک کنند و همگام باشند با شهرداری در اجرای طرح ها وبا مشارکت وکمک شهروندان جویبار را آنچنان که برازنده نامش هست به عنوان پایتخت کشتی بسازیم.