رئیس پلیس راه استان از 2 حادثه رانندگی با 2 کشته و 2 مصدوم در محور هراز شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز، سرهنگ “علیرضا قدمی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو405 با یک دستگاه خودروی کامیون در محدوده چلاو محورهراز بلافاصله ماموران پلیس راه مستقر در محور به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: در این حادثه خودروی پژو 405 با 2 سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و پس از برخورد با نیوجرسی کنار جاده با یگک دستگاه خودروی کامیون که در حاشیه محور پارک بوده است برخورد کرد .

وی خاطر نشان کرد: بر اثر این حادثه راننده خودروی پژو و سرنشین آن به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند که سرنشین این خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در این محور در محدوده آبگرم نیز خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان باخت و راننده خودرو مصدوم شده و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد .

سرهنگ قدمی در خاتمه با اشاره به این که علت این 2 حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است ضمن هشدار به رانندگان از آنان خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی فرهنگ خود را به نمایش بگذارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *