کشف 7 میلیارد ریالی اشیاء عتیقه در محمودآباد

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی استان از کشف هزارو 46 عدد شیئ عتیقه به ارزشی بالغ بر 7 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سردار”سیدمحمود میرفیضی”درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گفته مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت و عمومی استان و شهرستان محمود آباد قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی متهمان شدند .

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی متهمان را که با تشکیل باندی 4 نفره در قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه فعالیت داشتند دستگیر کردند .

وی، تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از متهمان یک هزار و 24 عدد شیء عتیقه متعلق به دوران ساسانیان، صفویان و قاجاریان شامل، سکه های طلا، سکه های نقره، مهره جات، انواع سرنیزه، عروسک های مفرغی و جام کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه ارزش ریالی اشیاء عتیقه کشف شده را در مجموع بالغ بر 70 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی با 23 فقره سرقت در بابل

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری و انهدان باند 6 نفره سارق اماکن خصوصی،باغات و کابل برق با 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ”سید محسن جعفری” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، کابل برق، باغات و خانه باغ ها در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 6 سارق حرفه ای را که به صورت باندی در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 23 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی بابل، با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی و استفاده از نگهبان شب در ساختمان های در حال احداث و همچنین استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل در پیشگیری از سرقت به شمار می روند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

کشف تریاک از داخل خودرویی در سوادکوه شمالی

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان “سوادکوه شمالی” از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف بیش از 2 کیلو نیم تریاک از دو متهم خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ “شهرام دمساز” با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی شدند و با هماهنگی قضائی این افراد مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، عنوان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی این افراد را حین تردد با یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل موادمخدر در یکی از مناطق مسکونی شهر شیرگاه متوقف و دستگیر کردند.

سرهنگ دمساز، اظهار داشت : در بازرسی از خودروی متهمان 2 کيلو و590 گرم موادمخدر از نوع ترياک کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحويل مرجع قضائي شدند.

دستگیری سارق و کشف70 میلیون ریالی اموال مسروقه در بابلسر

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان “بابلسر” از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرهنگ “عبدالله رضوانی” با اعلام این خبر، افزود: در پي اعلام وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند سارق را شناسائی کنند.

سرهنگ رضوانی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت منزل و داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد .

وی از کشف اموال مسروقه از قبیل جاروبرقی، سیستمهای صوتی خوردو، ساعت مچی و غیره به ارزش 70 میلیون ریال از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده با صدور حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن نصب انواع تجهیزات ایمنی و بازدارنده در منازل و محل کسب خود در جهت پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد ناشناس و مشکوک که در حال پرسه زدن می باشند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *