واژگونی مینی بوس حامل دانشجویان در شهرستان بهشهر/ یک کشته و 14 مجروح

گروه استان ها-مازندران- براثر واژگونی یک دستگاه خودروی مینی بوس ون حامل دانشجویان پسر در محور هزارجریب شهرستان بهشهر یک نفر کشته و 14 نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ”علیرضا باقری” در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی “ون” در محور هزار جریب شهرستان بهشهر، محدوده گریوه به سمت توسکا چشمه بلافاصله ماموران گشت پاسگاه انتظامی پیته نو به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی مینی بوس ون حامل 14 نفر از دانشجویان پسر یکی از دانشگاه های شهرستان دامغان که در این مسیر در حال حرکت بوده به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

سرهنگ باقری، خاطر نشان کرد: یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان باخت و 14 سرنشین دیگر آن مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.#

کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در شهرستان آمل

گروه استان ها- مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از کشف 4 کیلو و 215 گرم تریاک از یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “نعمت الله آزادی”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ،ماموران انتظامي اين فرماندهي در اقدامی اطلاعاتي، از فعالیت یکی از عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران کلانتری 12 و پاسگاه امام زاده عبدالله این فرماندهی با تشکیل تیم عملیاتی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ “آزادی” تصریح کرد: در بازدیدبه عمل آمده از محل اختفای مواد مخدر توسط متهم 4 کیلو و 215 گرم تریاک و یک دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد و متهم پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل بابيان اين که مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

وی در پایان، خاطر نشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

دستگیری 4 سارق اماکن خصوصی با 13 فقره سرقت در شهرستان بابل

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 4 سارق اماکن خصوصی،باغات و ساختمان های نیمه کاره با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ”سید محسن جعفری” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات ، ساختمان های نیمه کاره و احشام در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 4 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی بابل، با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی و استفاده از نگهبان شب در ساختمان های در حال احداث و همچنین استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل در پیشگیری از سرقت به شمار می روند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

کشف 40 کیلو ماهی خاویاری قاچاق در قائم شهر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از کشف 40 کیلو ماهی خاویاری قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبریهرازنیوز، سرهنگ”محمدولی مرادی” در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در امر خرید و فروش ماهی خاویاری در سطح شهرستان فعالیت دارد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند .

سرهنگ مرادی خاطر نشان کرد : در بازرسی های به عمل آمده از محل فعالیت این متهم 40 کیلو ماهی خاویاری قاچاق به ارزش 32 میلیون ریال کشف شد .

وی در خاتمه اظهار داشت: اموال مکشوفه به اداره شیلان شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

حادثه رانندگی با 2 کشته و 2 مصدوم در محور بهنمیر شهرستان بابلسر

گروه استان ها- مازندران- رئیس پلیس راه استان از کشته شدن 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در برخورد با یک دستگاه خودروی رنو داستر در محور بهنمیر به بابلسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ”علیرضا قدمی” در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی رنو با یک دستگاه رنو داستر در محور بهنمیر به بابلسر بلافاصله ماموران پلیس راه مستقر در این محور به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: در این حادثه که در بلوار “زیان بخش” بهمنیر شهرستان بابلسر به وقوع پیوست، دو سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند و 2 نفر از سرنشینان خودروی داستر مصدوم شدند.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه با حضور عوامل امدادی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، خاطر نشان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

وی در خاتمه با بیان اینکه يكي از عوامل اصلي بروز حوادث رانندگي و تلفات ناشي از آن سرعت غير مجاز است به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله، شتاب و رعايت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضريب ايمني، فرهنگ خود را به نمايش بگذارند.

کشف لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان قائم شهر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 35 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ”محمدولی مرادی” در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان لوازم آرایشی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی در بازدید از واحد صنفی این متهم 80 قلم لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق و غیر مجاز کشف کردند .

سرهنگ مرادی ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 35 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی در خاتمه با اشاره به ضرورت استفاده از کالاهای داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی از شهروندان خواست: ضمن خودداری از مصرف کالاهای خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند .

واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده با یک کشته در محور عباس آباد

گروه استان ها- مازندران- واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده در محور عباس آباد به کلاردشت منجر به مرگ راننده این خودرو شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده در محور عباس آباد به کلاردشت بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی عباس آباد به محل حادثه اعزام شدند.

این خودرو که در حال تردد در این محور بوده به دلیل نامعلومی پس از برخورد با دیواره سنگی کنار جاده از مسیر خود منحرف و به پاین رودخانه سقوط کرد .

این گزارش حاکی است، براثر این حادثه راننداه خودرو در دم جان باخت و جسد وی توسط عوامل امداد و نجات جاده ای به سردخانه منتقل شد .

علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *