هراز نیوز:خبرنگار ویژه و تحلیلگر فدراسیون جهانی والیبال FIVB گفت: والیبال ایران پیشرفت‌های زیاد بین‌المللی را سال‌های آینده شاهد خواهد بود.

آندره زورزی که یکی از مهمانان ویژه دیدار سرنوشت‌ساز کاله مازندران و پیکان تهران بود، شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: آمل شهر زیبا و والیبال دوستی است که از ابتدای ورودم به این شهر شور و هیجان ویژه را بین مردم آن دیدم.

وی افزود: از ششم ماه میلادی وارد تهران شدم و تا 21 این ماه در کشور ایران می‌مانم و قصد دارم در این سفر 15 روزه خود والیبال ایران را بیشتر بشناسم و بازی‌های آن را ببینم.

خبرنگار ویژه و تحلیلگر فدراسیون جهانی والیبال FIVB با اعلام اینکه خیلی خوشحالم به ایران آمدم و می‌توانم با مردم خونگرم آن
آشنا شوم، در مورد این بازی حساس مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشورمان گفت: دو تیم والیبال خوبی را در زمین به اجرا درآوردند و در این دیدار شاهد اسپک‌های قوی، دفاع مناسب و حملات زیبایی از بازیکنان دو تیم بودیم.

زورزی با اشاره به اینکه گمان می‌کنم بازیکنان پیکان خستگی در بدن داشتند، تصریح کرد: آنها اگر مقداری تکنیک را به کار خودشان اضافه می‌کردند می‌توانستند در دفاع و دریافت عملکرد مطلوب‌تری داشته باشند.

وی با تاکید اینکه اشتباهاتی حین بازی از بازیکنان دو تیم شاهد بودیم، خاطرشان کرد: این اشتباهات در صحنه هایی از بازی مشهود بود ولی در مجموع هر دو تیم در سطح بالایی والیبال بازی کرد.

خبرنگار ویژه و تحلیلگر فدراسیون جهانی والیبال FIVB در پایان یاداور شد: والیبال کشور ایران نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی را در خود احساس کرده که این پیشرفت در سال‌های آینده بیشتر خواهد شد.

One thought on “تحلیلگر ویژه فدراسیون جهانی والیبال FIVB والیبال ایران پیشرفت‌های زیادی را سال‌های آینده شاهد خواهد بود”
  1. خیلی خوشحالم که شهرم به این سطح رسیده که یک میهمان باسطح بالای والیبال از ایتالیا را به سمت خود کشیده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *