کشف 80 فقره سرقت با انهدام باند سارقان در قائم شهر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان منازل و ساختمان های نیمه کاره با بیش از 80 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ساختمان هاي نيمه کاره در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی یک سارق مرد و یک سارق زن را شناسایی و طي يک عمليات غافلگيرانه پلیسی هر دو آن ها که یک زوج بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری دو همدست شان اعتراف کردند که در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

سردار میرفیضی،افزود: این افراد در تحقیقات پليس به 80 فقره انواع سرقت اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست، همواره با رعایت نکات ایمنی، مراقبتی و حفاظتی مراقب اموال خود باشند تا مورد دستبرد قرار نگیرد.#

دستگیری کلاهبردار 6ميليارد و 600 ميليون ريالی تحت تعقيب در قائم شهر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای تحت تعیب مراجع قضائی تهران قبل از اقدام به کلاهبرداری در قائم شهر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمدولی مرادی” در تشریح این خبر، گفت:درپی کسب خبری مبنی بر این که فردی با ارائه چکی جعلی قصد خرید تجهیزات گرمایشی در این شهروندان را دارد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه با بررسی های همه جانبه دریافتند، ارائه کننده این چک که دارای سابقه کلاهبرداری در تهران است با تبانی و همکاری یک کلاهبردار حرفه ای در قائمشهر قصد کلاهبرداری در این شهرستان را دارند .

وی خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه این افراد را دستگیر در بازرسی از آنان دو فقره چک سفید امضاء جعلی کشف کردند .

سرهنگ مرادی، تصریح کرد: در بررسی سوابق این دو متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و کلاهبرداری بوده اند مشخص شد یکی از این افراد به دلیل اقدام به کلاهبرداری 6 میلیارد و 600 میلیون ریالی تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان تهران است .

وی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس آگاهی در این زمینه ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان با اشاره به این که رعایت نکات ایمنی و هشدارهای انتظامی از مهمترین راه های پیشگیری از کلاهبرداری به شمار می رود گفت: سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی در تجارت از عوامل زمینه ساز کلاهبرداری ها توسط افراد سودجو است .

کشف 100 میلیون ریال البسه قاچاق در تنکابن

گروه استان ها – مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف البسه قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ “رامین شمس” در تشریح اين خبر، گفت: در پي تحقیقات پلیسی مبنی بر فروش انواع البسه قاچاق و غیر مجاز توسط متصدی یک واحد صنفی عرضه پوشاک موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام بررسی های همه جانبه متهم را دستگیر و با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل فعالیت وی 105 دست انواع لباس های خارجی قاچاق و غیر مجاز کشف کردند.

وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اموال کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی شهرستان تحویل شد .

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن در پايان ضمن تشکر از تعامل و همکاري شهروندان با پليس از آنان خواست:برای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان جامعه هرگونه فعاليت در خصوص خريد و فروش مواد مخدر، کالاي قاچاق و… در سطح شهرستان را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

دستگیری سارق حرفه ای در آمل

گروه استان ها – مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان ” آمل” از دستگيري سارق حرفه ای و کشف هفت فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”ولي الله گنجيان مقدم” با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان آمل، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقیقات پليسي، ماموران پلیس کلانتری 11 موفق به شناسايي سارق حرفه اي به نام”ع- الف” شدند.

سرهنگ گنجيان، تصريح کرد: با شناسايي سارق و هماهنگی های قضائی، ماموران در عملياتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، افزود: متهم در تحقيقات و بازجویی های پلیس به هفت فقره سرقت اقرار کرد.

گنجیان مقدم از شهروندان خواست :با نصب دزدگير و اقدامات پيشگيرانه زمينه ارتکاب جرم را برای سارقان فراهم نکنند و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه موارد مشکوک پلیس را در برقراری نظم و امنیت پایدار یاری کنند.

کشف 4 تن چوب قاچاق در تنکابن

گروه استان ها–مازندران-فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از توقيف دو دستگاه خودروی نیسان حامل 4 تن چوب و محصولات جنگلی قاچاق،در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “رامین شمس ” در تشریح این خبر،گفت: در پي کسب خبري مبني قطع غیر مجاز انواع درختان جنگلی توسط 2 قاچاقچی محصولات جنگلی،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، افزود : در اجرای این ماموریت مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند،متهمان را در حین حمل چوب های جنگلی با دو دستگاه خودروی نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی کنند .

سرهنگ “شمس” تصريح کرد : ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی این متهمان را متوقف و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي تنکابن خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از خودروی این متهمان 4 تن انواع چوب های جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی در خاتمه با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب با پلیس همکاری کنند و درصورت شناسایی افرادی که اقدام به تاراج منابع ملی می کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .

سارق اموال داخل خودرو در بابل دستگیر شد

گروه استان ها – مازندران – سارق اموال داخل خودرو با 4 فقره سرقت در شهرسان بابل شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند .

این گزارش حاکی است، متهم در بازجویی های به عمل آمده به 4 فقره سرقت اموال و تجیهزات داخل خودرو اعتزاف کرد و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی کارت ملی، گواهینامه ، گوشی تلفن همراه، وجه نقد و کارت های عابر بانک سرقتی کشف شد .

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

اجرای طرح مقابله با سرقت در شهرستان گلوگاه

گروه استان ها-مازندران-جانشین فرمانده انظامی شهرستان گلوگاه از اجرای طرح مقابله با سرقت و دستگیری 5 سارق منزل در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر، گفت: به منظور مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح مقابله با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای منزل در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی این متهمان را دستگیر کردند .

وی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری های همه جانبه مردم با پلیس است و این نیرو برای ایجاد امنیتی مطلوب و مقابله با هنجار شکنان از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *