انتشار تصویر ساختگی ازعروس مورد علاقه کار دست پسر مازندرانی داد!

هراز نیوز – فردی که با انتشار تصاویر ساختگی از مراسم عروسی خود و دختر مورد علاقه‌اش در یکی از نرم افزارهای پیام رسان موبایلی موجب سلب آسايش و هتک حيثيت او و خانواده‌اش شده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

تصویری از وی وخودش در لباس عروس و دامادی موجب سلب آسايش و هتک حيثيت وی شده موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان ، افزود:کارشناسان پلیس فتا با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و ضمن هماهنگي با مرجع قضایي در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند .

وی تصریح کرد: متهم که ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده بود پس از مشاهده ادله و مستندات به دست آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد و انگیزه آن را تلافی جواب رد شاکی به خواستگاری وی عنوان کرد .

سرهنگ محمد نژاد همچنین اظهار داشت: متهم با به دست آوردن عکس‌های شاکیه از صفحه شخصی وی، با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ او را در لباس عروس و خودش را در لباس دامادي، کنار هم در صفحه شخصي خود قرار داد تا بتواند خانواده‌اش را در عمل انجام شده قرار داده و نظر آنها را تغییر دهد.

رئیس پلیس فتا مازندران اذعان داشت: متهم پس از تکميل تحقيقات، به همراه پرونده متشکله جهت سير مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمدنژاد در پایان ضمن بیان اینکه کابران فضای مجازی همواره باید مراقب عکس‌ها و تصاویر خصوصی خود باشند گفت: به هیچ عنوان عکس‌های شخصی خود را بر روی پروفایل خویش قرار ندهند و همچنین از بارگذاری تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی جدا خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *