بسم الله الرحمن الرحیم
سپاه پاسداران کوثرتشنه کامان وفریاد هیهات منه ذلت جهان اسلام است

تروریست خواندن سپاه پاسداران توهین آشکار به ملت شریف ایران و سپاه اسلام است و رئیس جمهور بیمار ایالت متحده منزوی و مورد تنفر جهان اسلام است.

اقدامات ترامپ از احمقانه ترین نشانه‌های جاهلیت مدرن است که جریان و گروهی مؤمن، انقلابی، شجاع و غیرت‌مند که برای دفاع از امت اسلامی و مردم مسلمان که چون پوزه صهیونیست‌ ها و حامیان داعش واسلام آمریکایی را به گونه‌ای خفت باربه خاک کشیده و به پایان عمرشان رسانده است، مورد ظلم و اتهام از سوی کسانی قرار گیرد که طی دهه‌های گذشته خودعامل ایجاد وحامی تروریست در لبنان و فلسطین مظلوم وافغانستان ,یمن,وسوریه و… برابر تجاوز گران رژیم اشغالگر وتروریستی صهیو نیستی وداعش و طالبان و… است.

بی شک این اقدام یک توطئه صهیو نیستی بوده به دستور مقامات رژیم صهیونیستی که رئیس جمهورماجراجو وبی خرد و بی تجربه آمریکا به آن دامن زده است.
این اقدام یک خطای راهبردی و اشتباه تاریخی است و ترامپ خود را در مسیر آتش قهر ملت‌های غیرتمند مسلمان قرار داده‌ است.
قطعا این حماقت ترامپ و آتش این خطا دامان حامیان و مسببین چنین موضع سخیف و ضد اسلامی را نیز خواهد گرفت .
سپاه پاسداران فرزند امت اسلامی و سپر بلای مردم لبنان و سوریه وعراق و… برابر فتنه صهیونیستی و مصیبت تروریسم تکفیری است و که با هوشمندی و شجاعت توانسته است تلاش امریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان برای تغییر نقشه‌ی منطقه به نفع صهیونیست‌ها و نظام سلطه را ناکام گذارده و آن را برهم زند.

این اقدام ترامپ دهن کجی به افکار عمومی مسلمان در جای جای جهان اسلام به شمار رفته و جز برانگیختن خشم، نفرت و کینه آحاد مسلمین علیه طراحان این توطئه بدنبال نخواهد داشت.

آنهایی که در سوریه، یمن، عراق، بحرین برغم سرمایه گذاری‌های هنگفت سیاسی، نظامی، امنیتی و مالی شکست‌های سنگینی را دریافت کرده‌اند از هم اکنون خود را مهیای پرداخت هزینه‌های سنگین کنند.

جایگاه و موقعیت سپاه پاسداران نزد افکار عمومی و در عرصه دفاع سرزمینی، امنیتی و اطلاعاتی آنقدر مستحکم و غیرقابل نفوذ شده است که صهیونیست‌ها برغم خوش خدمتی ارتجاع عرب بعید است با ارتکاب یک خطای بزرگ دیگر بخواهد توان و ظرفیت خود را برابر سپاه پاسداران وجمهوری اسلامی وفرزندان غیور، غیرت‌مند، شجاع و حماسه ساز ایران وامت اسلامی درجا جای جهان بیازماید.

تجربه تاریخی به ما آموخت نفوذ وقدرت بی مثال سپاه پاسداران در سطح بین الملل دولت آمریکا و صهیونیست ها را کلافه و به شدت نگران ساخته است پدیدار است.

سپاه وملت شریف ایران رژیم غاصب صهیونیست واستکبارجهانی آمریکا را مظهر تروریسم دولتی می داند و رئیس جمهور آمریکا با اقدامات نسنجیده و غیرعقلانی خودرا در مسیر منافع رژیم صهیونیستی قرار داد و ملت شریف ایران آنان را خائن به اسلام و پیامبر اعظم (ص) دانسته و از مجازات آنها نیز دریغ نخواهند کرد.
آقای ترامپ باید بفهمد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی یعنی آحادملت شریف ایران یعنی کوثرتشنه کامان شهادت فی سبیل الله و اجازه هیچ غلطی درخصوص وحدت شکنی بین ملت وفرزندان سپاهی خویش را نخواهد داد چون هرایرانی یک سپاهی است وبه پاسداری خویش وفادار وامیدوار به نابودی ام الفساد جهانی است.انشأالله

عباس اقوامی آملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *