تیم استقلال سومین پیروزی متوالی و با ارزش آسیائی اش را در اولین بازی رسمی اش در دور مقدماتی این مسابقات به دست آورد…..

به گزارش  آتی نیوز، از آخرین قهرمانی یک تیم ایرانی در جام باشگاه های آسیا بیست و یک سال می گذرد و از آخرین قهرمانی تیم استقلال در این مسابقات بیست و دو سال. آیا این استقلال می تواند طلسم بیشتر از دو دهه ای ناکامی تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا را بکشند؟

تیم استقلال سومین پیروزی متوالی و با ارزشش آسیائی اش را در اولین بازی رسمی اش در دور مقدماتی این مسابقات به دست آورد تا با گذشتن از سد تیم الریان نشان دهد که پتانسیل های بالائی برای شکستن طلسم ناکامی تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا را دارد.
به گزارش آتی نیوز، شاگردان پرویز مظلومی توانستند در کشور قطر بر تیم نسبتا بین المللی الریان که مملو از بازیکنان بزرگ آفریقائی آمریکای جنوبی بود که با عوض کردن تابعیتشان جواز بازی کردن در این تیم به ظاهر قطری را به دست آورده بودند پیروز شوند تا بارقه های امید زیادی در دل فوتبال دوستان ایرانی بارور شد. این پیروزی با ارزش استقلال در حالی اتفاق افتاد که آن ها دو بازیکن بزرگ و با ارزش شان که آندو تیموریان و مجتبی جباری باشند را به دلیل آسیب دیدگی و آرش برهانی را به دلیل محرومیت در این دیدار حساس در اختیار نداشتند.
استقلالی که در جام حذفی کشور توانسته خودش را به فینال این مسابقات و یک قدمی قهرمانی برساند و در لیگ برتر هم یک چهره مدعی قهرمانی از خود نشان دهد، بعد از گذشتن از سد دو تیم ذوب آهن اصفهان و الاتفاق عربستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، الریان قطر را هم در خانه اش شکست داد تا نشان دهد تیمی است که می تواند در این فصل سه جام معتبر را به کلکسیونش اضافه کند. اما پرویز مظلومی سرمربی این تیم بعد از این پیروزی یک اشاره به جا داشت و تیمش را ازغرور کاذب و خوابیدن در باد این پیروزی برحذر نمود.
مظلومی که یکبار طعم خوابیدن در باد غرور کاذب را بد چشید و تیمش در حالی که دو بر صفر از پرسپولیس در دربی 74 پیش بود ظرف کمتر از ده دقیقه تلخ ترین شکست عمرش را چشید، حالا به خوبی می داند در صورت مغرور شدن تیمش، ممکن است این اتفاق مجددا تکرار شود. لذا با اشاره به جائی که به شاگردانش دارد، آن ها را از غرور می ترساند و این غرور کاذب را بلای جان تیمش می داند.
مظلومی می داند اگر باد غرور این تیم را نگیرد، استقلال می تواند طلسم بیشتر از دو دهه ای تیم های ایرانی در آسیا را شکسته و در سالی که قرار است احتمالا فوتبال ملی ما هم به توفیقات زیادی از جمله راهیابی به مرحله نهائی جام حذفی به دست یابد، او نیز عنوان قهرمانی آسیا را هم به ویترین استقلال اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *