متن استعفای دکتر محمودی پاتی

همشهریان آگاه و ارجمند

اینجانب فرزین محمودی پاتی فرزند و منتخب شما در شورای اسلامی شهر آمل ، همانگونه که عهد کرده‌ام، آمده ام تا پیام آور لبخند باشم و با زبان صداقت و صراحت با شما صحبت کنم و امید را دلهایتان زنده نگاه دارم و تنها هدفم قرار دادن آمل در مسیر توسعه به دور از هرگونه حاشیه و قدرت‌طلبی است.

در چند روز گذشته با الطاف حضرت حق وشما مهربانان و دوستان منتخب برخلاف میل باطنی، بنده را به عنوان گزینه‌ی #ریاست_شورا انتخاب کردند اما در جهت منافع مردم فهیم شهر آمل و ایجاد فضای آرام و پرهیز از ایجاد و ادامه تنش های بیهوده که بجز زیان مادی و معنوی برای نهاد شورا و در نهایت شهر و شهروندان عزیزم دستاوردی نخواهد داشت ؛ #کناره_گیری خود را از نامزدی تصدی کرسی ریاست شورای پنجم شهر اعلام می کنم و بدینوسیله به همه همشهریان عزیز عرض می نمایم که نفس حضور بنده و یاران و همفکرانم در نهاد مقدس شورا نه از جهت حب جاه و مقام و قدرت طلبی ؛ بلکه از سر احساس تکلیف برای خدمت به خطه و مردم عزیزمان بوده ؛ هست و به یاری حضرت حق جل و علا خواهد بود.
امیدوارم این انصراف باعث آغاز بکار هرچه سریعتر دوره جدید شورای اسلامی شهرمان ، با رویکردی بر اساس تعامل؛ مدارا و دغدغه مردم و شهر عزیزمان باشد.
در پایان لازم می دانم سپاس و امتنان خودرا نثار همه شهروندان فهیم ، اربابان جراید و رسانه ها و نهادهای مدنی و صنفی که بنده را مرهون محبت های خویش نموده اند ، نمایم.

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

فرزین محمودی پاتی

One thought on “متن استعفای دکتر محمودی پاتی”
  1. به نام خدا
    با درود
    خدمت جناب آقای دکتر فرزين محمودی پاتی
    ما عده‌ای از اهالی دهستان چلاو بالاخص روستای چمه بن، ضمن تقدیم احترام و خسته نباشید خدمت جنابعالی، عرض مینماییم که زحمات بیدریغ و فراوان شما مایه مباهات و افتخار شهرستان آمل و ما مردم اهالی دهستان چلاو سنگچال میباشد و همیشه به انتخاب خود میبالیم که نماینده ی شایسته ای چون شما مدافع حقوق مردمان این شهر کهن چندین هزار ساله است. امیدوارم قدر شما نخبه ی این سرزمین را بیشتر بدانیم. همیشه و هر لحظه برای حمايت در کنار شما خواهیم ماند.
    با تقدیم احترامات بسیار فراوان
    عده ای از اهالی دهستان چلاو روستای چمه بن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *