آمل – خبرگزاری مهر: تیم کاله جوان مازندران با شکست خانگی برابر تیم مدعی بازرگانی جواهری گنبد از صعود به دیدار پایانی دسته یک والیبال باشگاههای کشور و مسابقات فصل آینده لیگ برتر باشگاههای کشور بازماند.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم کاله جوان مازندران در سومین دیدار مرحله حذفی در نیمه نهایی دسته یک والیبال باشگاههای کشورعصر سه شنبه در آمل، میزبان تیم بازرگانی جواهری گنبد بود و در پایان با نتیجه سه بر یک از میزبان خود شکست خورد، تا حریف گنبدی در خارج از خانه جشن صعود به لیگ برتر برپا کند.

تیم بازرگانی جواهری گنبد در این دیدار ست های اول، دوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر21، 25 بر 18 و 25 بر 23  برابر کاله جوان مازندران پیروز شد و تیم میزبان ست سوم مسابقه را با امتیاز 25 بر21 به پایان رساند.

دو تیم کاله جوان مازندران و بازرگانی جواهری گنبد در این مرحله در سه مسابقه برابر هم قرار گرفتند که تیم گنبدی در دو مسابقه دوم و سوم صاحب برتری شد و پس از یک فصل غیبت از لیگ برتر، دوباره به سطح اول والیبال کشور بازگشت.

تیم کاله جوان مازندران در بازی نخست این مرحله در آمل با نتیجه سه بر صفر برابر حریف گنبدی خود صاحب برتری شده بود.

شاگردان حسین کاظمی سرمربی تیم کاله جوان مازندران در مرحله نخست حذفی در دو مسابقه با شکست تیم شفق اردکان یزد حریف تیم جواهری گنبد شد.

شهرستان گنبد در فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صاحب دو نماینده به همراه هاوش و بازرگانی جواهری خواهد شد.

تیم کاله جوان مازندران در مرحله مقدماتی مسابقات دسته یک والیبال باشگاههای کشور با انجام 12 مسابقه و کسب 11 پیروزی و 30 امتیاز در گروه یک مسابقات صدرنشین شد و در مقایسه با دور گذشته این مسابقات که از صعود به پلی اف بازمانده بود، عملکرد بهتری از خود برجای گذاشت.

مسابقات امسال دسته یک والیبال باشگاههای کشور با حضو14  تیم در دو گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

8 thoughts on “ناکامی کاله از صعود به لیگ برتر/ گنبدیها دو نماینده دارند”
  1. زنده باد پایتخت والیبال ایران…..

  2. ثابت شد كه گنبد پايتخت واليبال ايران است، در فصل آينده شاهد داربي پايتخت واليبال ايران يعني جواهري گنبد و هاوش گنبد خواهيم بود، اين پيروزي شيرين و صعود به ليگ برتر را به حاميان پايتخت واليبال ايران و به و مخصوصا تركمن صحرا تبريك مي گوييم. واليبال گنبد از خواب غفلت بيدار شد.

  3. صعودجواهری رابه لیگ برتربه همه ی ترکمن های باغیرت وخصوصایحیی قلیچ نیازی بچه گمیشان تبریک میگوییم.یاشا ترکمن صحرا

  4. تیم گنبد با تجربه تر بود
    کاله جوان همانطور که از اسمش پیداست جوون بودن و تا اینجا هم که اومدن خسته نباشید داره واقعاً
    اون کسی هم که گفته معلوم شد گنبد پایتخت والیبال ایرانه باید بگم شما کاله جوان رو شکست دادید در حالی که تیم اصلیتون تو لیگ برتر رتبه هفتم هست و کاله مازندران در رده دوم جدول
    پس حرف بیخود نزنید.
    سرزمین والیبال، مهد والیبال ایران، کانون والیبال ایران و پایتخت والیبال ایران آمل است و بس

  5. اولاحرف بیجا نزن دومامگه هاوش کاله رو چه جوری شکست داد سوما کاله بازیکن بومی نداره درحالی که همه ی بازیکنای هاوش از گنبده پس زر اضافی موقوف

  6. من تو کف فرهنگ شما گنبدی های عزیز هستم.
    اون از وضعیتتون تو سالون که بعد از هر بازی به داخل زمین هجوم میارید.
    و این هم از برخوردتون تو فضای مجازی
    .
    .
    .
    .
    اگه نمیدونستی بدون……….. تمام بازیکنای کاله جوان آملی و مازندرانی هستن و اصولا آکادمی ورزشی کاله به دنبال شکوفا کردن استعدادهای بومی هست……
    درضمن بازیکنان کاله جوان، کم تجربه بودن و اولین تجربه حضور در مسابقات کشوری رو داشتن که از نظر امتیاز جدول رده بندی لیگ هم در رده اول جدول بودن
    یعنی در حالت کلی قویتر بودن… و بازی والیبال رو هم که میشناسی تو یه بازی رو فرم هستی و تو یه بازی رو فرم نیستی….
    اگه کل و برآیند رو ببینی، متوجه میشی که کاله جوان با 30 امتیاز و معدل 3.09 در رده اول جدول رده بندی و بازرگانی جواهری گنبد با آنهمه تجربه و حضور در لیگ برتر و سالها بازی، با 25 امتیاز و معدل 2.23 در رده سوم جدول قرار داره.
    به این میگن شایسته سرزمین والیبال بودن
    نه اینکه بپری تو زمین

  7. با فرشاد موافقم. برای گنبدی ها خیلی زوده از این حرفهای مضحک بزنن. امسال با تیم کاله مازندران جام قهرمانی را به آمل خواهیم آورد تا ترکمن جماعت بفهمن پایتخت والیبال ایران کجاست. زنده باد کاله مازندارن قهرمان ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *