دکتر حمزه قاسمی در جمع کارکنان بیمارستان امام رضا (ع)با اشاره به اینکه 20 درصد نیروی انسانی حوزه بهداشت مازندران در آمل مشغول به کار هستند، گفت: 3 هزار و 700 کارمند و بازنشسته بخش سلامت در آمل وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با تاکید بر اینکه 25 درصد درآمد اقتصادی بخش سلامت مازندران از آمل تامین می‌شود، افزود: با وجود این وضعیت هنوز نتوانستیم برای کارکنان این بخش یک سالن ورزشی اختصاصی ایجاد کنیم و هما‌ن گونه که ما بیماران را به سلامتی دعوت می‌کنیم باید به فکر سلامت کارکنان نیز باشیم و امیدواریم بتوانیم یک سالن اختصاصی ورزشی برای این بخش دایر کنیم.

قاسمی با بیان اینکه 10 درصد جمعیت شهرستان آمل دارای بیماری دیابت هستند، گفت: با احتساب جمعیت شهرستانی، پیش‌بینی می‌کنیم 4400   نفر در آمل دارای این بیماری باشند واین به معنای این است که ممکن است این تعداد در آینده به بیماری‌های دیالیزی مبتلا شوند که دستگاه‌های موجود در شهرستان پاسخگوی این تعداد نیست. مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل از وجود 22 دستگاه دیالیز برای خدمات 175 بیمار در آمل خبر داد و گفت:: با توجه به اینکه میزان متوسط ارائه خدمت هر دستگاه به پنج نفر است در حالی که در آمل 50 دیالیزی خدمات بیشتری دریافت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل بالا بودن ورودی بیماران تصادفی در آمل خدمات اورژانسی نیز در این شهرستان بسیار بیشتر از شهرهای دیگر است.

منبع :کمال نیوز

3 thoughts on “دکتر حمزه قاسمی: 10 درصد آملیها دارای دیابت هستند”
  1. هرازنیوز بنظر شما درسته؟
    اینکه اقای قاسمی میگن 440هزار نفر از جمعیت امل مبتلا به دیابت هستند؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    منکه اینکاره نیستم ولی متوجه اشتباهش شدم.
    مگه امل چقدر جمعیت داره که 440هزار نفرش دیابت دارن.

  2. یه چیزجالب دیگه بگم:
    تعداد کل دیابتیهای استان تهران به اون بزرگیش 750هزار نفره حدودا.
    اونقت امل که 500هزار نفر هم نیسن،440هزار دیابتی داره
    خندهداره واقعا.
    هراز نیوز پیگیری کن عزیزم.خیلی شبیح جک شده هااااااااااا

  3. سلام
    ممنون از تذکر شما احتمالا4400نفر بوده که اصلاح شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *