معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: به نمایشگاه بهاره ساری 4 میلیارد تومان یارانه تعلق گرفت.

خبرگزاری فارس: ابراهیمی: به نمایشگاه بهاره 4 میلیارد تومان یارانه تعلق گرفت

فارس از شهرستان ساری، نمایشگاه بهاره ساری افتتاح شد.

هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دوشنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره در جاده ساری – نکا اظهار داشت: تلاش کنیم که در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاها عرضه کالای بومی به خاطر حمایت از تولید داخل در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: حمایت از کالای تولید داخل به نوعی کمک به مردم و حمایت از صنایع بومی است و با توجه به اینکه به نمایشگاه بهاره ساری 4 میلیارد تومان یارانه تعلق گرفت زمینه‌ای فراهم شود تا همه مردم بتوانند کالاهای خود را از این نمایشگاه خرید کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: باید شرایط عبور و مرور مردم برای حضور در نمایشگاه توسط مسئولان شهرستانی برطرف شود و کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب در نمایشگاه عرضه شود.

وی در ادامه خواستار جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور شد و تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم که کالاهای ساخت داخل با محکم‌ترین مشکلی در دسترس مردم قرار گیرد.

معاون استاندار مازندران برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را در کشور را برخورداری همه مردم از حقوق مساوی اجتماعی عنوان و تاکید کرد: امکانات فضای نمایشگاه برای حضور همه مردم فراهم شود.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار بی‌نظیر بود و مردم در 12 اسفند ماه با حضور در پای صندوق‌های رای علاقه‌مندی خود را به نظام اسلامی ایران اثبات کردند.

ابراهیمی در ادامه به مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف اشاره کرد و یادآور شد: مردم شهرستان میاندرود با مشارکت 95 درصدی بیشترین رای را در صندوق‌های رای ریختند و نسبت مشارکت مردم در همه شهرهای استان بالا بود.

وی در پایان با اشاره به اقدمات خصمانه غربی‌ها برای کاهش حضور مردم در صندوق‌های رای گفت: دشمنی غربی‌ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات کارساز نشد و مردم با مشارکت بالای خود در انتخاباتی سالم پایبندیشان به ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *