رئیس صنعت، تجارت و معدن بابلسر از نرخ‌گذاری پلاژهای بابلسر در ایام نوروز خبر داد.

خبرگزاری فارس: نرخ‌گذاری پلاژهای بابلسر در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، هادی احدی‌نژاد رئیس صنعت، تجارت و معدن بابلسر در مراسم گشایش نمایشگاه بهاره بابلسر بیان داشت: نمایشگاه فروش بهاره بابلسر از 15تا  26 اسفند در پارکینگ یک و دو در 135 غرفه نمایشگاهی برگزار شده که محصولات این نمایشگاه از 10 تا 30 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌شود.

احدی‌نژاد اظهار داشت افزود: تمام غرفه‌داران نمایشگاه  بابلسر صد در صد بومی بوده و توسط مجمع امور صنفی نظارت می‌شوند که زمین برای احداث این نمایشگاه توسط شرکت عمران و مسکن در اختیار ما قرار گرفت.

احدی‌نژاد بیان داشت: در ایام نوروز سعی شده تا اکیپ‌های بازرسی به صورت مشترک با همکاری تعزیرات، شرکت نفت و دامپزشکی در موضوع مدیریت بازار گوشت و مرغ و همچنین بازرسی با اتحادیه‌های مختلف به صورت دائم انجام شود.

این مسئول اذعان داشت: طرح ویژه بازرسی نوروز91 از 11اسفند همه روزه از صبح تا شب اجرا شده و تلفن گویای 124 برای بررسی شکایات مردمی است که بعد از اعلام شکایات، ماموران بازرسی حداکثر نیم ساعت بعد از شکایت در محل حاضر شده و به شکایات مردمی بررسی می‌کنند.

احدی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چند آیتم در دستور کار قرار گرفته که مهم‌ترین آن بحث تنظیم بازار بوده و سعی بر آن شده در ایام پایان سال گامی مهم در خدمت‌رسانی به مردم شهرستان بابلسر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: 100 تن پرتغال، 100 تن سیب، گوشت و مرغ به میزان لازم در این نمایشگاه عرضه شده که  قیمت مرغ عرضه شده 2 هزار و 900 تومان است.

احدی‌نژاد از نرخ‌گذاری پلاژهای بابلسر در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: با هماهنگی انجام شده با شرکت‌های پخش مواد غذایی همانند شرکت فامیلا مواد غذایی با 10 درصد زیر قیمت به مشتریان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده توسط اعضای کمیسیون نظارت شهرستان از جمله فرماندار بابلسر تلاش شده تا هماهنگی لازم در این مورد انجام و مردم کمبودی را مشاهده نکنند.

One thought on “نرخ‌گذاری پلاژهای بابلسر در نوروز 91”
  1. vaghan eftezah boodaaaaaaa , dg toorist nemiad k , hame mashadia inja , pool kharj nemikonan k , faghat choone mizanan o akharesham asabe adamo khoord mikonan o miran 😐 , man nemidoonam in mashadia ci fk mikonan akhe , too in babolsar chi didan k hame injan?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *