آزمون ارزیابی استخدام

1 – داشتن تابعیت ایران

2 –  اعتماد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3 – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4 – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند .

5 – عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء  مراجع قضایی و ذیصلاح

6 – عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام رسمی ، ثابت یا پیمانی با دستگاه های اجرایی در زمان ثبت نام

7 – پذیرش دانشجویان و فارغ التحصیلان در تمامی رشته های دانشگاهی زیر شاخه ی علوم پایه ، علوم مهندسی ، علوم پزشکی و علوم انسانی می باشد

8 – حداکث پذیرش جهت آزمون پنج برابر ظرفیت مصوب سازمان می باشد ، یعنی از هر پنج داوطلب یک نفر پذیرش رسمی خواهد شد .

در صورت مطالعه کامل ضوابط بالا جهت ثبت نام کلیک کنید .

جزوات آمادگی داوطلبان جهت شرکت در آزمون رسمی استخدامی

 

سازمان ارزیابی جهت آمادگی هر چه بهتر داوطلبین آزمون رسمی،جزواتی که شامل تمامی نکات و دستورات آموزشی رشته تخصصی داوطلبین در آزمون استخدامی میباشد را در قالب عمومی و اختصاصی که طبق استاندارد های آزمون استخدامی صورت می گیرد را به طور کامل در اختیار داوطلبین قرار داده و شایان ذکر است تمامی تست های آزمون های استخدامی سال های گذشته به همراه تست های پر تکرار اختصاصی رشته تحصیلی در اختیار داوطلبین قرار میگیرد.

این امر موجب یاداوری و جمع بندی تمامی گزاره های مفهومی که داوطلبین در دوران تحصیلی سپری کردند میباشد.

با آرزوی توفیق و موفقیت برای داوطلبین آزمون رسمی استخدام

 

در صورت مطالعه کامل جهت ثبت نام کلیک کنید

آزمون ارزیابی یکی از مهم ترین ابزار برای تشخیص استعدادها و وجود شخصیتی لازم برای تصدی مشاغل گوناگون در سازمان های اجرایی کشور می باشد.

اما اگر آزمون ارزیابی استخدام به درستی و با رعایت همه نکات علمی آن استفاده نشود از استاندارد خارج شده و سنجشی ناعادلانه صورت میگیرد. از این جهت آزمونی استاندارد است که خصیصه ای را اندازه بگیرد که برای انداره گیری آن ساخته شده باشد و دارای پایانی باشد که نتیجه اشتغال را در جامعه آماری مشخص طبق آزمون  به مخاطب ابلاغ کند.

به دلیل اهمیت زیاد علمی بودن روش انتخاب کارکنان، لازم است و ظیفه خطیر ارزیابی داوطلبان ورود به سازمان ها موجباتی را فراهم آورد که در هر سازمان مناسب ترین داوطلب جهت تصدی هر شغل انتخاب شود.

در هر سازمان شغل های گوناگونی وجود دارد و لازمه انجام دادن هریک از این شغل ها،برخورداری از توانایی ها و ویژه گی های شخصیتی آن است. و شایان ذکر است کسب مهارت های لازم در هر شغل،ابتدا باید استعداد داوطلبان ورود به هر سازمان را مشخص ساخت .

بر همین اساس در نظر داریم دانشجویان فارغ التحصیل از مراکز دانشگاه های سراسر کشور را طبق شرایط فردی و تحصیلی در جامعه آماری مختص رشته تحصیلی شان را در آزمون ارزیابی استخدام مورد سنجش و ارزیابی قرار دهیم تا طبق ظرفیت اعلام شده از مراکز سازمان ها جذب ارگان های دولتی و خصوصی بصورت متمرکز شوند .

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر سراسرکشور می بایست اطلاعات فردی خود را بطور کامل در قسمت ثبت نام تکمیل نموده تا با دریافت کد رهگیری آزمون و ارسال جزوات و تست های پرتکرار رشته تحصیلی شان جهت آمادگی هر چه بهتر آماده آزمون رسمی شوند.

آزمون ارزیابی استخدام
آزمون ارزیابی استخدام

آزمون ارزیابی استخدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *