آیا علی مرادخانی بازنشسته شده است؟
دو رقمی شدن یک شایعه!

شهروند| دست‌کم یک ‌سال است مباحثی درباره بازنشستگی علی مرادخانی از سوی بسیاری از افراد مطرح می‌شود. اخیرا هم با توجه به سنوات خدمت دولتی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرهایی مبنی بر ابلاغ حکم بازنشستگی‌اش دهان به دهان می‌چرخد. مرادخانی اما در این‌باره واکنش قاطعی نشان داده است.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در این‌باره به ایلنا گفت: تاکنون ٥ یا ٦ مرتبه شایع کرده‌اند که موعد بازنشستگی من فرا رسیده و کم‌کم این دفعات دارد به دو رقمی شدن نزدیک می‌شود. ظاهرا برخی‌ بسیار دوست دارند من بازنشست شوم. با این حال باید بگوییم این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد و من هر مطلبی در این زمینه را رد می‌کنم. قطعا اگر روزی قرار شود در این سمت نباشم حتما مانند همان دوره‌ای که از مرکز موسیقی ارشاد جدا شدم، طی نامه‌ای این موضوع را اعلام خواهم کرد و از دوستان نیز خداحافظی می‌کنم.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره حاشیه‌هایی که پیرامون برگزاری سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» طی روزهای اخیر به وجود آمده بود، عنوان کرد: نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» مدتی است که برگزار می‌شود و موضوع اصلی کارشان نیز نقد کارهای حوزه موسیقی است و به نظر من برگزاری این برنامه اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *