هراز نیوز : یادواره شهید اسماعیل محمدی شهید دستگاه قضا که در جبهه های حق علیه باطل از سوی منافقین کور دل شناسایی و با شقاوت و بی رحمی مظلمانه به شهادت رسید ، در روستای بامرکلای دابوشت آمل برگزار شد .

روایت حاج احمد داواتگر از یادگاران دفاع مقدس  از قساوت و خیانت های منافقان و رشادت رزمندگان اسلام در عملیات رمضان ، مداحی حاج محمود شاهنوری از بی توجهی برخی از همسنگران شهدا به حال روز خانواده شهدا از جمله برنامه های این یادواره شهدا بود .

حضور چهره های مختلف سیاسی ، فرهنگی و نظامی در این مراسم قابل توجه بود از جمله سخنرانی نماینده مردم نور و محمود آباد که ارادت ویژه ای به خانواده شهید دارد و به گفته مجری برنامه هنوز هم با مشغله های کاری به صورت مرتب پیگیر حال و احوال خانواده این شهید می باشد .

یادواره شهید اسماعیل محمدی اگرچه با شکوه خاصی برگزار شد اما جای خالی مسوولان دادگستری آمل در این برنامه در طول سالهای اخیر مشهود و  سوال برانگیز است ، شهیدی که از کارکنان صدیق ، متعهد و  ارزشمند فعال در دادگستری آمل بوده است اما نه نشانی و تصویری از او در دادگستری این شهر نقش بسته و نه شاهد حضور مسوولان آملی این اداره در این یادواره هستیم .

به گفته مجری برنامه شهید اسماعیل محمدی از جمله شهدایی است که نحوه شهادت او سند جنایت منافقین است که اقدامات بدتر از داعشیان را به نمایش گذاشته اند ، شهید محمدی چند روز در بشکه های قیر داغ مورد شکنجه قرار می گرفت و دست های مبارک شهید پس از سوزاندن جدا  وبرای خانواده شهید ارسال شد .
روحش شاد و راهش پر رهرو باد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *