سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: سعی داریم تا در بازی برگشت نتیجه را به سود خود تمام کرده تا کار را برابر پیکان به بازی سوم بکشانیم.

بهروز عطایی شب گذشته پس از شکست سه بر دو خانگی مقابل پیکان تهران از چارچوب دیدار نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دو بازی مرحله گروهی را مقابل این تیم با پیروزی پشت سرگذاشتیم ولی در نخستین دیدار مرحله حذفی در دیداری سخت متاسفانه با شکست روبرو شدیم.

وی افزود: این دیدار خیلی خوب از آب درآمد و پیکان برای جبران شکست‌های گذشته و انتقام از کاله به آمل آمده و کاملا خود را آماده این نبرد کرده بود.

عطایی با اشاره به اینکه فکر می‌کنم شاگردانم مغرور پیروزی دو بازی گذشته مقابل این تیم شده بودند، تصریح کرد: البته در بازی گذشته ای که در آمل برگزار شد ما تمام توان‌مان را برای پیروزی گذاشتیم تا این ذهنیت پاک شود.

وی در آنالیز خود با اشاره به اینکه این دیدار در مرحله حساسی از لیگ برتر دنبال شد و سختی خاص خود را داشت، گفت: اوایل بازی تا حدودی بازیکنا‌ن‌مان از فضای مسابقه خارج شده بودند ولی در ادامه کار بهتر شد و شاگردان با بازگشت به شرایط بازی جبران دو گیم گذشته را کرده و با پیروزی خارج شدند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران ادامه داد: ولی ما در نهایت گیم پنجم را به دلیل اشتباهات تیمی به حریف واگذار کردیم.

عطایی با بیان اینکه پیکان عملکرد زیبایی در این دیدار داشت، ابراز داشت: آنها در دو گیم نخست اشتباه‌شان کم بود و توانستند از اشتباهات کاله نهایت استفاده را ببرند.

وی با اعلام اینکه هواداران کاله مازندران از ارزش‌های واقعی این تیم هستند که در هر شرایطی ما را همراهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: همیشه می گوییم که تماشاگران از حامیان بزرگ ما هستند و نشان دادند تیم کاله برایشان بسیار مهم است البته امیدواریم در پایان فصل بتوانیم به خواسته‌هایشان جامه عمل بپوشانیم.

خبرنگار ورزشی فارس در آمل؛ قربانعلی مسافر

2 thoughts on “بهروز عطایی :کار را برابر پیکان تهران به بازی سوم می‌کشانیم”
  1. ببینیم این کاله میتونه قهرمان بشه یه بار

  2. بچه ها متشكريم واقعا عالي بود مي دونم تو تهران براحتي پيكان را شكست مي ديم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *