سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: اشتباهات فردی بازیکنان کاله مازندران نتیجه را به سود پیکان تهران رقم زد.

پیمان اکبری شب گذشته پس از پیروزی شیرین سه بر دو پیکان در چارچوب دیدار نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر مقابل کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: در شرایط سختی برابر کاله در آمل قرار گرفتیم که خوشبختانه توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

وی با اشاره به روند بازی در دیدار نخست مرحله حذفی تصریح کرد: دو تیم کاله و پیکان بازی بسیار زیبا و خوبی از خود به نمایش گذاشتند البته این دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخودار بوده و همه بر این امر اطلاع کامل داشتند.

اکبری افزود: والیبال واقعی را در زمین بین این دو تیم صاحب نام کشورمان شاهد بودیم که به نظرم هر دو تیم از برنده‌گان واقعی این میدان هستند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با اعلام اینکه به خاطر بازی زیبا و تماشاچی به بازیکنان کاله و کادر فنی آن صمیمانه تبریک می گویم، بیان داشت: دست هر دو تیم برای طرف مقابل‌شان رو شده است ولی اشتباهات فردی بازیکنان کاله نتیجه را به سود پیکان رقم زد.

اکبری با تاکید اینکه دو بازیکن موثر پیکان در این دیدار با مصدومیت روبرو شدند، گفت: در گیم سوم و چهارم دو بازیکن موثر پیکان مصدوم شدند که متاسفانه باربرا و صفایی از ناحیه زانو با گرفتگی شدیدی مواجه شدند که حتی کار صفایی به بیمارستان کشیده شد.

سرمربی تیم خودروساز پیکان ادامه داد: باید در مورد مصدومیت این دو بازیکن با پزشک تیم صحبت کنم تا ببینم در چه شرایطی قرار دارند.

وی در مورد داوری و نحوه قضاوت داوران این دیدار تصریح کرد: در امر قضاوت دخالت نمی‌کنم و برای داوری حرف خاصی ندارم زیرا معتقدم باید باید بیشتر به بازیکنان خود انگیزه بدهم تا نتیجه را با دستان خودمان رقم بزنیم.

اکبری با اشاره به حمایت تماشاگران کاله مازندران از تیم محبوب‌شان یاداور شد: این تماشاگران تیم خود را خوب تشویق می‌کردند و برای همه‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبرنگار ورزشی فارس مازندران؛ قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *