هراز نیوز : دکتر عزت اله محمدی در گفتگو با هرازنیوز گفت : بعد از گذشت یکسال و تعویق یکساله پرداخت کارانه ، کاهش ۱۹ درصدی از حق الزحمه پزشکان عمومی اورژانس بیمارستانهای دولتی استان مازندران یک ظلم و یک تصمیم به ناحق در مقابل زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای این گروه از جامعه پزشکی می باشد.
رئیس نظام پزشکی شهرستان محمودآباد با اشاره به مصوبه هیات دولت در خصوص تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال ۹۶ که با سه ماه تاخیر اعلام شد تصریح کرد :  در حالی که تنها پنج درصد به این تعرفه ها در سال ۹۶ افزوده است ، پزشکان اورژانس بیمارستانهای دولتی استان مازندران با کاهش نوزده درصدی در پرداخت کارانه یکسال گذشته خود مواجه شدند که این توهین بزرگی در حق این قشر خدوم و زحمتکش جامعه پزشکی میباشد.
دکتر عزت اله محمدی با بیان اینکه با اجرای طرح پزشک خانواده این گروه از جامعه پزشکی از داشتن مطب به علت لغو یکطرفه قرارداد از سوی سازمانهای بیمه گر محروم شدند اظهار کرد :  با مصوبه کارگروه پزشک خانواده استان اجازه یک شیفت کارکردن در طرح پزشک خانواده را هم ندارند و فقط در واحد اورژانس بیمارستان میتوانند کار کنند ،در حالیکه  نوزده درصد از کارانه  آنان آنهم  کسر می شود و هم  با تعویق حدود یکسال پرداخت می شود .
وی با طرح این سوال که اگر این ظلم نیست پس نام این عمل را چه باید گذاشت، ادامه داد : این کاهش نوزده درصدی در پرداختی های سایر کارکنان بیمارستان تاثیر می گذارد واین عمل سبب کاهش انگیزه و بالطبع عدم رضایت کادر درمانی و افت کیفیت خدمات می گردد و نتیجه این تصمیم در نهایت جزء به خطر افتادن سلامت جامعه دستاورد دیگری در بر نخواهد داشت.

One thought on “رئیس نظام پزشکی شهرستان محمودآباد:اگر این ظلم نیست پس نام این عمل را چه باید گذاشت”
  1. ضمن احترام به تمامی پزشکان که خود نیز از این قشر می باشم .اما رسانه ای نمودن این موضوع ان هم در آستانه ی انتخابات نظام و کاندید بودن دکتر محمدی در نظام آمل بیانگر چیه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *