نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق یأس به مردم کار دشمنان است.

به گزارش ایسنا، منطقه لرستان، محمد بیرانوند در مراسم رونمایی از دستاوردهای اعتبارات خرد زنان روستایی استان، اظهار کرد: امروزه دغدغه همه افراد موضوع اشتغال و اقتصاد بوده و شعار سال نیز در رابطه با همین مهم است.

وی اضافه کرد: افراد در بحث اشتغال و اقتصاد بین سنت و مدرنیته مانده‌اند و عده‌ای در این میان خرد می‌شوند چراکه اشتغال سنتی را نمی‌خواهند و مدرنیته هم برای تمام آنها شغل ندارد و برای همین با کمبود اشتغال مواجه هستند.

بیرانوند با بیان اینکه باید مسیری دوباره ایجاد کنیم و تعریفی جدید از کار داشته باشیم، ادامه داد: در این میان باید از تمام پتانسیل نیروهای انسانی و مزیت‌هایی که در منطقه وجود دارد استفاده کنیم که برای تحقق این مهم نیاز به ثبات بازار، امنیت و آرامش داریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای رسیدن به ایده‌آل ابزاری جز مقایسه حال با گذشته نداریم، افزود: تزریق یأس به مردم کار دشمنان است که افراد به عمد یا سهو انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه این دولت ثمره خون هزاران شهید است، گفت: برای رسیدن به مقام‌های دنیوی همدیگر را تخریب نکنیم.

بیرانوند بزرگترین مزاحم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را دولت‌ها دانست و ادامه داد: متاسفانه گاهی با سیاست‌های غلط مانع از این کار می‌شوند و کسی بخواهد کالایی عرضه کنند یا تولیدی داشته باشد سد راه فعالیت آن می‌شوند.

وی ادامه داد: وظیفه دولت‌ها برقراری آرامش و امنیت است تا مردم بدانند محصولشان را چطور عرضه کنند. هم اکنون در عمر این دولت دیگر پراید شش میلیون تومانی با ۲۲ میلیون به فروش نمی‌رسد و آرامشی نسبی برقرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *