رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری زنی که اقدام به برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب می نمود خبر داد.
زنی که با سوء استفاده از اعتماد همسایه اش اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش می نمود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شهرستان بابل شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اعلام کرد : در پی شکایت فردی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا چنین اظهار داشت که حدوداً از یک سال قبل شخص ناشناسی اقدام به برداشت از حسابی که ماهیانه پول یارانه بنده به آن واریز میشود می نماید ، لذا تقاضای رسیدگی و پیگیری پرونده را دارم.

سرهنگ محمدنژاد گفت: در ادامه حسب دستور مقام محترم قضایی رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان بابل قرار گرفت و طی تحقیقات اولیه صورت گرفته مشخص گردید که شخصی از طریق رمز دوم کارت عابربانک اقدام به خرید شارژ تلفن همراه از حساب شاکی نموده است که در ادامه پس از انجام بررسی های گسترده تر، متهم که زن نیز بوده به هویت معلوم شناسایی گشت.

رئیس پلیس فتا مازندران عنوان داشت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان بابل در ادامه با هماهنگی مقام محترم قضائی متهمه را به این پلیس احضار کردند و متهم پس از حضور در این پلیس و مشاهده ادله موجود به بزه انتسابی اقرا نموده و اظهار داشت: شاکی از همسایگان بنده می باشد و به علت بی سوادی و عدم آگاهی، کارت عابر خود را در اختیار بنده قرار داده بود تا برای او یک سری کارهای بانکی را انجام دهم و بنده نیز با سوء استفاده از موقعیت بدست آمده، رمز دوم کارت عابر بانک ایشان را فعال نموده و در فرصت های مناسب از حساب ایشان شارژ خریداری می کردم.

سرهنگ محمدنژاد در خاتمه گفت:. سرانجام با تکمیل نمودن تحقیقات لازم از سوی کارشناسان این پلیس، پرونده به همراه متهمه برای انجام مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد:
– کارت خود و رمز عبور خود را به هیچ وجه در اختیار کسی نگذارید تا زمینه ارتکاب به جرم برای کسی فراهم نشود.
– برای امنیت بیشتر، رمز کارت بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *