به گزارش هرازنیوز مسابقات فوتسال هیات مدیره های کانون های مهندسین استان مازندران با میزبانی جامعه مهندسین مستقل با قهرمانی فریدونکنار،نایب قهرمانی بابل در آمل به اتمام رسید و بهشهر نیز به مقام سوم دست یافت.
در پایان این دوره از بازیها مهندس مهدی کلاردشتی عضو هیات رییسه جامعه مهندسین مستقل و عضو کمیته ورزش در گفتگو با هرازنیوز افزود:خداوند را شاکریم که توانستیم در این دوره از بازیها میزبانی خوبی داشته باشیم و تمامی تیمها از میزبانی جامعه مهندسین مستقل آمل راضی بودند.
وی ادامه داد:پس وقفه کوتاه این مسابقات مجددا برگزار شد که هشت تیم در این دوره از بازیها شرکت کردند و همان طور که ملاحظه کردید مسابقات از سطح مطلوبی نیز برخوردار بود.
کلاردشتی درباره میزبانی های مختلف آمل در عرصه مسابقات ورزشی نیز تصریح کرد:هیات مدیره جامعه مهندسین مستقل آمل بسیار به ورزش اهمیت میدهند و رویکردی کاملا ورزشی دارند به علت هم سعی کردیم در حد توان و امکان میزبانی مسابقات مختلف را برعهده بگیریم.
مهندس کلاردشتی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد:در سال آینده نیز با برنامه ریزی هایی که در هیات مدیره جامعه مهندسین آمل خواهیم داشت امیدواریم بتوانیم مسابقات دیگری را نیز میزبان باشیم.
جواد نیک پرور هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *