شهروند| زورگیران شکنجه‌گر که طعمه‌های خود را به‌شدت مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند در مشهد دستگیر شدند.
این باند خطرناک با طعمه قرار دادن یک زن جوان، مردان میانسال را به خانه‌ای در منطقه گلشهر مشهد می‌کشاندند و پس از عریان کردن، آنها را به شکل فجیعی شکنجه و از این صحنه‌ها به قصد اخاذی فیلمبرداری می‌کردند.
طبق تحقیقات اولیه زنی ٢۵ ساله با دادن پیشنهاد ازدواج موقت به طعمه‌ها آنها را به محل مورد نظر می‌کشاند و سپس اعضای این باند خطرناک افراد در دام افتاده را به شکلی وحشتناک با تیغه چاقو و قمه داغ می‌کردند و با ریختن آب جوش روی نقاط حساس بدن، آنان را مورد آزار قرار می‌دادند. افراد این باند پس از شکنجه، از طعمه‌های خود با تهدید به آتش‌زدنشان اخاذی می‌کردند.
این پرونده هم‌اکنون سه شاکی دارد که یکی از آنها به علت شدت شکنجه در بیمارستان بستری است.در جریان رسیدگی به این پرونده تاکنون یک مرد جوان تبعه خارجی به همراه یک زن دستگیر شده‌اند و از محل فعالیت آنها انواع ابزار شکنجه خون‌آلود نظیر تیغ، قمه، چاقو و چوب کشف و ضبط شده است.
برخی شاکیان به‌دلیل مطرح بودن بحث ازدواج موقت و طعمه شدن از این طریق، از مراجعه برای شکایت خودداری کرده‌اند. تحقیقات برای تکمیل این پرونده و دستگیری همدستان احتمالی باند ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *