امیدوار حاتمی پس از پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با دیدار بین کاله مازندران مقابل سایپای البرز دنبال شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تماشاگران آملی یکی از بهترین والیبال‌دوستان کشورمان هستند و با توجه به باخت خانگی کاله مازندران مقابل سایپای البرز هیچ‌ حاشیه‌ای از سوی تماشاگران مازندرانی مشاهده نشد.

وی در مورد روند برگزاری این دیدار مهم، شرایط بازی، مهیا کردن سالن قبل این دیدار و عملکرد عوامل انتظامی افزود: از همه این عوامل رضایت کاملی دارم و از هیئت والیبال آمل، مجموعه ورزشی کاله، نیروهای انتظامی و امنیتی که با تمام جدیت برای ایجاد فضایی امن و آسوده تلاش داشتند از طرف فدراسیون والیبال قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال و ناظر این فدراسیون در دیدار مقابل کاله و سایپا ابراز داشت: یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر امسال در هفته بیست و ششم با میزبانی آمل به اجرا درآمد که در آن مدعیان قهرمانی در سطح بسیار بالایی خوش درخشیدند.

حاتمی تصریح کرد: آن پیشرفت و کیفیت والیبالی که از آن حرف به میان می‌آید را در بازی کاله و سایپا مشاهده کردیم و حضور چنین تیم‌های بزرگ، استخواندار و قدرتمند می‌تواند به رشد و تعالی والیبال کشورمان کمک شایانی کند.

وی با اعلام اینکه این دو تیم در شرایط بسیار حساس و سختی با هم روبرو شدند، گفت: کار تاکتیکی و تکنیکی مطلوب، ارائه بازی زیبا و پرحرکت از دو تیم، هماهنگی تیمی، نمایش بازی روان و چگونگی کارآیی فردی در میدان نشان‌دهنده یک سطح عالی والیبال برای کشورمان است.

حاتمی در مورد پیشرفت تماشاگران مازندرانی والیبال‌دوست که همیشه تنها به فکر حمایت تیم شهرشان هستند، اذعان داشت: کوچک‌ترین صحنه ناخوشایند و حاشیه نامطلوبی را در بازی سایپا و کاله شاهد نبودیم، زیرا تماشاگران آملی با فهم، باشعور و ورزشی هستند و والیبال را دوست داشته و درک می‌کنند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال و ناظر این فدراسیون در دیدار لیگ برتر متذکر شد: با توجه به اینکه تیم کاله این بازی را واگذار کرد در پایان بازی بازیکنان و مربیان تیم خود را تماشاگران به شدت تشویق می‌کردند البته هیچ‌گونه حاشیه‌ای را در آمل شاهد نبودیم و این هفته آملی‌ها بهترین تماشاچیان لیگ برتر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *