پرسپولیس و جایگاه خبرنگاران ورشگاه آزادی

شور و هیجان هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت‌ها قبل از آغاز بازی فضای ورزشگاه را پر کرده است.

به گزارش ایسنا، در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به آغاز تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی حدود ۱۰ هزار هوادار پرسپولیسی خود را به ورزشگاه رساندند و لحظه به لحظه هم بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

همچنین حدود هزار هوادار تراکتورسازی با در دست داشتن بادکنک‌های قرمز رنگ در جایگاه مخصوص خود که پشت یکی از دروازه‌ها قرار دارد نشسته‌اند و هر از گاهی با سر دادن شعارهای مختلف تیم خود را تشویق می‌کنند که بلافاصله با پاسخ هواداران پرسپولیس همراه می‌شود.

تدابیر امنیتی پیش‌بینی شده برای این دیدار بیش از سایر دیدارهای گذشته است به گونه‌ای که از دقایقی قبل اجازه ورود هیچ خودرویی به قسمت تونل ورزشگاه داده نشد و خبرنگاران زیادی پشت در ماندند.

همچنین جایگاه ویژه خبرنگاران نونوار شده، میز و صندلی‌های جدید و زیبایی در آن قرار داده شده است.

اقدام جالب توجه مسئولان ورزشگاه آزادی قرار دادن تصاویر خبرنگاران و عکاسان فقید ورزش ایران در جایگاه خبرنگاران است که این کار مورد استقبال و تمجید خبرنگاران قرار گرفت.

قرار است برای داربی ۸۴ پایتخت اصلاحات بیشتری در جایگاه خبرنگاران صورت گیرد.

مسئولان برگزاری این دیدار برنامه ویژه‌ای برای هواداران تدارک دیده‌اند و قرار است قبل از آغاز بازی مراسم ویژه‌ای برای بزرگداشت دهه مبارک فجر برگزار شود. در همین راستا سرودها و ترانه‌های ملی از بلندگوی ورزشگاه پخش می‌شود و تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعار خلیج‌فارس ایران به آن واکنش نشان می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *