صدیف بدری در ایسنا

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: دستور رییس جمهور برای تشکیل هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو به معنای پرهیز از هر نوع حاشیه‌سازی و نگاه سیاسی به این حادثه جان‌گداز است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: دستور رییس جمهور به معنای پرهیز از هر نوع حاشیه‌سازی و نگاه سیاسی به حادثه پلاسکو و یافتن راه‌هایی برای جلوگیری از تکرار این حادثه در سایر ساختمان‌ها و بافت‌های فرسوده می‌شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با «خوب» توصیف کردن تشکیل هیأت ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو و انتصاب رئیس یک دانشگاه به ریاست این هیأت، گفت: با انتصاب یک رییس دانشگاه به ریاست این هیات امید برای مطالعات علمی، کارشناسی و به دور از فضاسازی‌های سیاسی و حاشیه‌ای بیشتر می‌شود. سپرده شدن مسئولیت این کار  به یک تشکیلات علمی و تخصصی با هدف انجام  بررسی‌های جدی و جامع انجام شد.

وی تاکید کرد: صدور دستور بررسی تخصصی حادثه پلاسکو توسط متخصصان دانشگاهی توسط رییس‌جمهور قطعا موجب توجه  عمیق و جامع به ابعاد مختلف این حادثه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در عین حال فعالیت این هیات در کنار مجلس را مورد استقبال قرار داد و افزود: در حادثه پلاسکو کمیسیون عمران مجلس  به وظیفه نظارتی‌اش عمل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *