به گزارش روابط عمومي نظام مهندسي ساختمان دفتر آمل، بازديدي با حضور تعدادی از اعضای اين سازمان، از صنايع ساختمان آمل برگزار شد.

در این بازديد که تعدادی از مهندسان عضو سازمان و سرپرست دفتر نمايندگي مهندس ناصر رئوف نيز حضور داشتند ، شرکت کنندگان از نزدیک با مراحل ساخت و عملیات اجرایی صنايعي مربوط به ساختمان هاي فلزي از قبيل سوله سازي و سازه هاي سنگين فلزي آشنا شدند.

رئوف در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به حاضران، از همکاران پیشکسوتی که در این بازدید علمی حضور یافته اند تقدیر و تشکر كرد.

وی با اشاره به اولویت کاری دفتر نمايندگي آمل در اجرای برنامه های آموزشی خاطرنشان کرد : اهمیت پروژه های عمرانی و نقش صنعت فولاد وآهن درآن از جمله پروژه های منحصر به فردی است که بایستی نسبت به انتقال تجربیات خاص آنها با برگزاری بازدید های علمی اقدام کرد .

رییس کانون مهندسان آمل با بیان اینکه این صنايع جزو پروژه های مهم در شهر آمل است که دارای ویژگیهایی از جمله انجام کارهای عظیم فلزي با دستگاههاي پيشرفته است تصریح کرد : به همین جهت تلاش کردیم همکاران عزیزمان طی این بازدید با مراحل مختلف آن آشنا شوند تابابالا بردن سطح آگاهي خود، باعث پيشرفت وآباداني شهر عزيزمان، آمل شويم.
این مسوول درپایان ضمن تشکر از همكاري عوامل اجرایی و دست اندركاران بازديد و مسئولان صنايع اظهار کرد : اکثر پروژه های فنی و عمرانی با حضور اعضای محترم سازمان اجرایی می شود و این افتخار بزرگی است که در بسیاری از بخش های عمرانی و فنی و بسیاری از پروژه های ملی همکاران ما در سازمان نظام مهندسی شاغل می باشند.
‎در ادامه این بازدید حاضران از مراحل مختلف اجرایی صنايع نيز بازدید كردندومسئولان اين صنايع نيز تمامي مراحل كار را براي آنها توضيح دادند.

photo_2017-01-27_00-28-55

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *