‘غضنفر ركن آبادی’سفیر جمهوری اسلامی ایران در كنفرانس دو روزه ‘بهار عرب… دگرگونی‌ها و انتظارات’ در ‘دانشگاه الحكمة’ لبنان كه با حضور جمعی زیادی از اساتید و شخصیتهای علمی و سیاسی لبنان برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی ایران تمامی امكانات دفاعی و بازدارنده خود را در راستای ایجاد امنیت، ثبات و استقرار در منطقه و جهان به كار گرفته است.

وی با اشاره به تاریخچه سیاسی منطقه و تحولات سریع آن افزود: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیش از سه دهه قبل، ما شاهد تحقق پیروزهای عظیم مردم علیه توطئه های استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی بودیم.

سفیر كشورمان با اشاره به بیداری اسلامی منطقه تصریح كرد: یكی از دستآوردهای مهم انقلاب اسلامی، حصول بیداری اسلامی و هوشیاری ملت های منطقه در برابر سلطه جویی های آمریكا و اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

ركن آبادی با اشاره به عقب نشینی ذلت بار رژیم صهیونیستی از سرزمین های اشغالی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی تأكید كرد: تحقق این پیروزی ها و نیز حماسه عظیم پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ سی و سه روزه، تنها با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران ممكن بوده است.

ركن آبادی با اشاره به بیداری اسلامی مردم منطقه ادامه داد: بدیهی است كه دیدگاه بنیانگذاران بیداری اسلامی منطقه در بسیاری از موارد با اصول جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت‌ها و كوتاه كردن دست بیگانگان از دخالت در امور داخلی كشورها، مطابقت دارد.

وی با اشاره به سرنگونی نظام های دیكتاتور منطقه تصریح كرد: بسیاری از نظام هایی كه توسط آمریكا با هدف تأمین منافع رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد شده بودند، طی جریان بیداری اسلامی در برابر خشم و غضب مردم منطقه قرار گرفته و به سرعت سرنگون شدند.

سفیر كشورمان با اشاره به پیروزی های مستمر كشورهای مقاوم در برابر توطئه های دشمنان اسلام اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در برابر پیروزهای مردم منطقه عاجز شده و همچنان به حملات و تجاوزهای خود علیه مردم مظلوم فلسطین و مقدسات آنها ادامه می دهد.

ركن آبادی با اشاره به ادامه توطئه های غرب علیه كشورهای منطقه ادامه داد: غرب تحت شعار ایجاد اصلاحات و گسترش آزادی، درصدد ضربه وارد كردن به نظام سوریه به عنوان یكی از پایگاه های مهم مقاومت در منطقه است.

وی گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران به عنوان با ثبات ترین كشور منطقه، تمام امكانات دفاعی و بازدارنده خود را در خدمت گسترش امنیت و ثبات در منطقه و جهان قرار دادیم.

ركن آبادی با اشاره به عوامل گسترش امنیت و ثبات در منطقه تصریح كرد: هنگامی كه استكبار جهانی دست از دخالت در امور داخلی كشورهای منطقه بردارد و به حق مردم در تعیین سرنوشت خود اعتراف كند، در این صورت، منطقه روی آسایش و آرامش خواهد دید.

منبع: ایرنا

 

One thought on “حمله به ایران به نابودی رژیم صهیونیستی منجر می‌شود”
  1. بسیار عالی بود خداوند تمتم زحمت کشان این نظام مقدس را حفظ نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *