هراز نیوز : معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان از ثبت 444 هزار و 441 تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 استان خبر داد.

سرهنگ “ناصرعلي صفرپور” ، گفت: امروزه امنيت يک نياز اوليه براي زندگي اجتماعي و جزء مهمي از حقوق شهروندي و از مهمترين وظايف و تکاليف حکومتها و دولتها محسوب مي شود که براي ايجاد آن بايد برنامه پيشگيري از جرم را نيزمدنظر قرار داد .

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مازندران، افزود: امنيت پديده اي است که بر همه ابعاد زندگي فردي و اجتماعي انسان ها تأثير مي گذارد و از طريق آن انجام هرگونه کنش و واکنش در عرصه ي حيات فردي و اجتماعي امکان پذير خواهد بود.

سرهنگ صفر پور، خاطر نشان کرد: يکي از مهمترين اهداف نيروي انتظامي ايجاد امنيتي پايدار با استفاده از مشارکت هاي مردم و ساير سازمان ها ونهادهاي اجتماعي است که براي دستيابي به اين امر مهم و تحقق شعار پليس پاسخگو مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ناجا تشکيل شد .

وي دريافت و تجزيه و تحليل درخواست هاي انتظامي ،اطلاعاتي و امنيتي شهروندان در بازه زماني کوتاه به منظور اتخاذ تاکتيک هاي مناسب براي پيشگيري از جرم و کاهش آن را از ديگر اهداف نيروي انتظامي در راه اندازي مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ناجا عنوان کرد و افزود : بيش از 444 هزار و 441 تماس به دو صورت حضوري و تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در سطح استان طي سال جاري انجام شد .

صفرپور با اشاره به اين که 54 درصد اين تماس ها عملياتي بوده است، گفت،: 35 درصد اين تماس ها دريافت مشاوره و راهنمايي از پليس و 11 درصد از آنها تماس هاي غير قابل رسيدگي بوده است .

سرهنگ صفرپور از رضايمندي 96درصدي مردم از خدمات فوريت هاي پليسي110در استان خبر داد و خاطر نشان کرد:مشارکت مردم با نيروي انتظامي منجر به افزايش احساس امنيت ، توسعه امنيت پايدار و پيشرفت جامعه در تمامي زمينه هاي اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي و … خواهد شد .

سرهنگ صفرپور با اشاره به راه اندازي مجدد سامانه پيام کوتاه 110 فوريت هاي پليسي در معاونت عمليات، با هدف تحقق شعار پليس پاسخگو بوده است، گفت: اين سامانه براي ارائه خدمات مناسب به شهروندان در جهت تامين امنيت اجتماعي و به منظور سهولت در برقراري ارتباط شهروندان با اين سامانه پيامکي، راه اندازي شد و شهروندان مي توانند، با ارسال پيامک درخواست  خود از پليس را اعلام کنند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مازندران، گفت: سامانه پيامک 110 بصورت 24ساعته آماده دريافت درخواست هاي انتظامي ،اطلاعاتي و امنيتي شما عزيزان است.

سرهنگ صفرپور اظهار داشت : پليس از طريق تلفن و پيامک 110 به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به شهروندان است و اين سامانه آسانترين پل ارتباطي مردم با نيروي انتظامي است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *