هراز نیوز: محمد محمدی سدهی/روزنامه ایران :سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برترین‌های فوتبال دختران آسیا را در هر منطقه از قاره کهن معرفی کرد که در منطقه غرب آسیا الهام فرهمند، ‌هافبک تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد. فرهمند ۲۳ ساله با 14 پاس گل در 12 بازی و قابلیت بالای بازی‌سازی خود، گلسازترین بازیکن لیگ فوتبال بانوان است. او با تیم خود در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال بانوان نیز قرار دارد. فرهمند همان بازیکنی است که سال گذشته در دیداری که تیمش مقابل شهرداری سیرجان داشت، موفق شد گلی را به ثمر برساند که در نظرسنجی برنامه «90» در میان برترین گل‌های لیگ فوتبال بانوان و آقایان خوش درخشید.
الهام فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران» درخصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن غرب آسیا می‌گوید: «طی 6 سال حضورم در لیگ همیشه سعی کردم جزو بهترین‌ها باشم و همیشه سعی داشتم چنین عنوانی را برای خودم دست و پا کنم، امسال در بحث مهندسی لیگ و ثبت 14 پاس گل توانستم تا به اینجا به عنوان بهترین گلساز لیگ برتر بانوان در صدر بهترین‌ها قرار بگیرم.» هافبک تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در پاسخ به این سؤال که آیا نماینده‌ای از غرب آسیا بازی‌های لیگ را رصد می‌کند و براساس آن شما به عنوان بهترین بازیکن غرب آسیا انتخاب شده‌اید، بیان می‌کند: «نماینده‌ای از غرب آسیا بازی‌های ما را نگاه نمی‌کند. البته دقیق نمی‌دانم که این انتخاب براساس این موضوع باشد اما یکی از گروه‌هایی که برای بازیکنان فوتبال ویدئویی می‌ساختند، ویدئویی از پاس گل‌ها و گل‌های من تهیه کردند و یکی از دوستانم این ویدئو را داخل یوتیوب آپلود کرد. شاید این موضوع موجب شد تا من به این عنوان دست یابم.»فرهمند درخصوص صحت این خبر می‌گوید: «پیگیر این موضوع هستم البته نایب رئیس فدراسیون فوتبال بابت این انتخاب به هیأت فوتبال استان اصفهان تبریک گفتند اما نخستین باری که این خبر نشر پیدا کرد، از طریق سایت‌های رسمی کشورمان بود و من از آن طریق مطلع شدم.»
بهترین فوتبالیست بانوی غرب آسیا با اشاره به وضعیت تیم ملی می‌افزاید: «تیم ملی بانوان وجود ندارد، منتخب دو تیم شهرداری سیرجان و شهرداری بم چند ماه گذشته یک بازی تدارکاتی با تیم ملی سوئد برگزار کرد که تحت عنوان تیم ملی در این مسابقه حضور یافتند اما بازیکنان حاضر در این دیدار ملی‌پوش نبودند.»
او درخصوص حضورش در تیم ملی بیان می‌کند: «تمام تلاشم این است که در تیم ملی حضور یابم بخصوص با وجود این انتخاب، انگیزه‌ام برای حضور در تیم ملی دوچندان خواهد شد. به این عنوان قانع نیستم و به دنبال این هستم تا به تیم ملی راه یابم و در مسابقات آسیایی در ترکیب تیم باشم و به افتخار بیشتری دست یابم.»
فرهمند در مورد لیگ بانوان می‌گوید: «بازی هفته دوم از دور برگشت را انجام دادیم و شرایط خوبی در جدول رده‌بندی داریم و در حال حاضر تیم ما با تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رده دوم قرار دارد و شهرداری بم با یک امتیاز اختلاف در رده سوم است اما ما یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی در لیگ به حساب می‌آییم.»
هافبک تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان درخصوص دربی اصفهان و حضور هواداران بانو در ورزشگاه فولادشهر اصفهان می‌افزاید: «اولین بار بود که در یک ورزشگاه خوب و با حضور 400 هوادار بازی می‌کردم، شرایط جوی بسیار خوب و مناسب بود، از نظر فرهنگی تنها هواداران تیم خود را تشویق می‌کردند و هیچ اتفاق منفی‌ای در این بازی رخ نداد. اگر امکانات رفاهی بیشتری برای هواداران فراهم می‌شد، قطعاً تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند. هواداران بانو در این دیدار نشان دادند که می‌توانند در همه ورزشگاه‌ها حضور فعالی داشته باشند.» او در پاسخ به این سؤال که الگوی شما در لیگ برتر مردان چه بازیکنی است، بیان می‌کند: «من‌هافبک وسط هستم و الگوی فوتبالی من محرم نویدکیا است. بازی‌های نویدکیا را دنبال می‌کردم و تلاشم این است تا در فوتبال بانوان به حد او برسم.»
فرهمند درخصوص برگزاری دربی اصفهان با حضور پاتریشیا گونزالس مربی اسپانیایی می‌گوید: «در دربی اصفهان خانم گونزالس در ورزشگاه حضور داشت اما تاکنون مشخص نشده که سکان هدایت تیم ملی به او سپرده شود اما انگار او از دربی اصفهان رضایت داشته و به نظر می‌رسید که کاملاً راضی بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *