سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از کشف 527 دستگاه لوازم برقي آرايشي و داروهاي غيرمجاز قاچاق به ارزش يک ميليارد و 115 ميليون ريال در شهرستان قائم شهر خبر داد .

به گزارش هراز نیوز ، سرهنگ “عبدالله رضواني” با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران پليس آگاهي شهرستان قائم شهر با همکاري ديگر عوامل انتظامي در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي در امر قاچاق کالا، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسايي دو انبار دپوي کالاي قاچاق در سطح شهرستان در بازرسي از اين محل ها موفق شدند، 527 دستگاه لوازم برقي آرايشي را به همراه 160 عدد مکمل نيروزا و آمپول هاي هورموني قاچاق و غير مجاز کشف کنند.

سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران ارزش ريالي کشفيات کالاي قاچاق را يک ميليارد و 115 ميليون ريال برشمرد و افزود: در اين ارتباط دو متهم به قاچاق کالا شناسايي و دستگير شدند و واحد صنفي نيز پلمب شد.

سرهنگ رضواني با اشاره به عزم جدي پليس در برخورد با قاچاق کالا و ارز ، يکي از اهداف پليس در اين طرح را تحقق شعار اقتصاد مقاومتي و حمايت ازتوليدات داخلي دانست و افزود: پليس برابر قانون با هرگونه قاچاق کالا برخورد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *