شناگر معلول محمود آبادی سه مدال رنگارنگ در مسابقات شناسی قهرمانی کشور کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمود آباد ، این بانوی معلول از مجموعه رستوران های راه چوبی محمودآباد در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی آزاد شرکت و به عنوان کم سن و سال ترین ورزشکار این مسابقات با رقیبانش پیکار کرد.
مربی این شناگر معلول محمودآبادی به خبرنگار ایرنا گفت : ترخان پور 16 ساله در ماده 100 متر پروانه با رکورد 2 دقیقه و 33 ثانیه ضمن کسب مدال طلای این ماده ، موفق شد رکورد 2 دقیقه و 56 ثانیه ای خودش در جشنواره مهر رضوی سال 93 را جا به جا کند.
پریسا تبریزی افزود : این ورزشکارر خوش آتیه شهرستان در 2 ماده 25/4 متر مختلط انفرادی و 50 متر آزاد نیز شرکت داشت که توانست به مدال های نقره و برنز این رشته ها دست پیدا کند.
وی گفت : مسابقات شنای بانوان جانباز و معلول کشور با حضور 53 شناگر از استان‌های تهران ، قم ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان ، البرز ، مازندران ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد ، فارس و کرمانشاه در 11 ماده انفرادی و یک ماده تیمی برگزار شد.
پانزدهمین دوره رقابت‌های شنای بانوان جانباز و معلول قهرمانی کشور روز جمعه سوم دی ماه در محل استخر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در تهران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *