بر اثر برخورد شدید یک دستگاه وانت نیسان با کامیون در محور “قائم شهر– بابل”، راننده نیسان جان خود را از دست داد .

به گزارش هراز نیوز ، در ساعت 16 و 41 دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بابل، مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودرو وانت نیسان با یک دستگاه کامیون در محور قائم شهر – بابل، منطقه “کبودکلا”، ماموران کلانتری 12 کشاورز سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه کامیون با یک دستگاه  وانت نیسان حامل بار پرتقال به رانندگی فردی به نامسعید – ن” ۲۵ ساله اهل سبزوار به شدت برخورد کرد.

در این حادثه راننده نیسان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.صحنه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه برای شناسایی علت تامه تصادف مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

توقیف 2 دستگاه خودرو با  56 میلیون ریال خلافی در مازندران

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران ، از توقیف دو دستگاه خودرو سواری با بیش از 55 میلیون و 900 هزار ریال خلافی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا خسرویان با اعلام این خبر، افزود: در راستای برخورد با تخلفات راهور و کنترل وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ماموران پلیس راه یک دستگاه خودرو سواریتويوتا کمري” را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با استعلام از مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا دریافتند، این خودرو دارای 152 فقره تخلف و 35میلیون و 700 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که پس از اعمال قانون خودرو به پارکینگ منتقل شد.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در همین ارتباط یک دستگاه خودرو سواری ال 90 داراي 52 فقره تخلف و 20 میلیون و 200 هزار ریال خلافی پرداخت نشده شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ خسرویان، افزود: ماموران با اعمال قانون خودروهای توقیفی را به پارکینگ منتقل کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *