هراز نیوز فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري فردي که با هويت و مدارک علمي جعلي از شهروندان کلاهبرداري مي کرد در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ولي الله گنجيان مقدم” در گفت و گو با هراز نیوز  با اعلام اين خبر ، افزود: ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان آمل در پي مراجعات مردمي مبني بر اينکه شخصي با هويت و مدارک علمي جعلي اقدام به کلاهبرداري از آنان کرده ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود: ماموران در تعاقب اقدامات تخصصي و اشراف اطلاعاتي محل اختفاي متهم را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضايي ، در اقدامي غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير کردند .

سرهنگ گنجيان ادامه داد: در بازرسي از منزل اين متهم تعداد 2 عدد مهر جعلي با عناوين کانون مهندسين ، دکتراي مکانيک و الکتروميکرو چيب يکي از مراکز علمي در تهران  کشف شد .

وي افزود : متهم تا کنون به خواستگاري  و کلاهبرداري از دو نفر با عناوين جعلي دکترا و فوق ليسانس در رشته هاي علمي معتبر اعتراف کرد .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اينکه اين فرد پس از تکميل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد، از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با متهم مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان آمل اعلام دارند .

وي در خاتمه بر هوشياري کامل شهروندان در صورت مشاهده و بر خورد با هر گونه موارد مشکوک و موارد مشابه تاکيد کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *