هراز نیوز : علي نصيري، معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مازندران در اين جلسه تصريح کرد: هزينه هاي راهداري بسيار زياد است و نياز مي رود به فکر حفظ سرمايه هاي ملي باشيم.

وي ادامه داد: در آمل شرکت هاي حمل و نقل توانمندي هستند و آمادگي لازم را دارند به شکل قانوني کار را صورت داده و نظارت کافي داشته باشند که اين شرکت ها بازوي توانمند وزارتخانه مي باشند.

نصيري خاطرنشان کرد: سيستم مکان يابي براي جاده هراز نصب شد که مي تواند اضافه تناژ وسايل نقليه را رصد کند تا پليس راه برخورد لازم را داشته باشد و در کنار آن بحث جابجايي پاسگاه پليس راه هم مطرح شد که بايد مورد مطالعه و بررسي قرار گيرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي مازندران افزود: اکيپ ما آماده است و بايد با همکاري پليس راه نسبت به بازديد از معادن و محور اقدام کنيم و ضروري است تا مشکل اضافه بار را از طريق معدن داران حل کنيم.

سرهنگ يزدان رضايي، رييس پليس راهور آمل در اين جلسه تصريح کرد: آسيب هايي به سطح راه وارد مي شود که کمپرسي داران سه برابر ظرفيت تعريف شده دارند مصالح را جابجا مي کنند و بايد بررسي شود اين تخلف از کجا سرچشمه مي گيرد.

وي از تردد روزانه 5 هزار دستگاه کمپرسي در محور هراز خبرداد و افزود: وقتي 40 تن بار از سوي يک کمپرسي حمل مي شود براي جاده هراز آسيب زا است.

رضايي خاطرنشان کرد: معدن داران بايد همکاري لازم را صورت داده و بار را به صورت مجاز تحويل کمپرسي داران دهند تا مشکلات کمتري در جاده هراز داشته باشيم.

By another

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *