پدر شهیدان محمدحسن ، محمدابراهیم و محمدحسین طوسی صبح امروز جمعه دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حاج محمدعلی قاسمی‌طوسی بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
پدر شهیدان قاسمی طوسی ، از پیرغلامان اهل بیت (ع) و نمونه انسان مومن و وارسته بود که در راه اعتلای دین مبین اسلام و حفظ اقتدار میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی سه جوان برومندش را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.
یک فرزند این پدر شهید و اسطوره مقاومت هم به مقام جانبازی نائل شد.
مراسم تشییع پیکر حاج محمدعلی قاسمی طوسی روز یکشنبه سی ام آبان ماه همزمان با روز اربعین حسینی، با حضور فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس ، مسئولان استان و شهرستان و اقشار مختلف مردم ولایت مدار و قدر شناس مازندران در شهرستان نکا برگزار می شود .
زمان دقیق تشییع جنازه متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
سردار شهید محمد حسن طوسی متولید سال 1337 در 18 فروردین 1366 در منطقه شلمچه و عملیات کربلای هشت به درجه رفیع شهادت نائل شد . پیکر پاک این شهید پس از سال ها فراق و هجران در سال 1374 به زادگاهش بازگشت.
شهید محمدابراهیم طوس، قائم مقام لشکر 25 کربلای مازندران در خردادماه 1344 دیده به جهان گشود و 4 اسفند 1362 در عملیات والفجر 6 در منطقه چیلات به درجه بلند شهادت نائل شد.
شهید محمدحسین طوسی هم خرداد ماه سال 1341 دیده به جهان گشود و 16مهر1374 در تهران براثر ترور به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهرستان نکا خاکسپاری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *