هراز نیوز : بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در محور” هراز” شهرستان”آمل”، سه نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باختند و دو نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش هرازنیوز ، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان آمل در ساعت 22 و 35 دقیقه  مبنی بر وقوع حادثه رانندگی منجر به فوت در محور هراز روبروی شهرداری “گزنک”، ماموران پاسگاه انتظامی گزنک. سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکی رنگ به رانندگی فردی به نام ” حسین – ر” با چهار سرنشین به علت عدم آشنایی با جاده و لغزندگی محور دچار واژگونی شد.

در این حادثه راننده به همراه دو سرنشین به نام های “محسن – الف ” و “علی-ح” در دم فوت کردند و دو سرنشین دیگر به شدت مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس 115 مصدومان سریعاً به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

در همین ارتباط در ساعت 11و30 دقیقه یک دستگاه تریلر ولوو کشنده به رانندگی فردی به نام”اصغر-م” که از “اصفهان” به مقصد “کیاسر” در محور”سمنان –کیاسر”، “پیچ سیاه رز” در حرکت بوده به دلایل نامعلوم از جاده واژگون شد. در این حادثه راننده خودرو در دم فوت کرد که علت تامه حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *