هراز نیوز: عصر جمعه هفتم آبان ماه درحالیکه مردم روستای گیلاس یک به یک روستا را به مقصد شهرهای محل سکونت خود ترک می کردند، خودرو یکی از اهالی در منقطه پل مون پس از برخورد با یک خودرو سنگین دچار سانحه شد که در این حادثه سرکار خانم مائده قاسمی؛ همسر محترم جناب آقای روح الله ابوالحسنی و فرزند جناب آقای حاج حسن قاسمی بر اثر خونریزی شدید داخلی و تاخیر آمبولانس اورژانس بهداری گزنک، متاسفانه جان باخت.

از زمان وقوع این اتفاق تاکنون واکنش های بسیاری مبنی بر همدردی با خانواده متوفی و نقد عملکرد ضعیف اورژانس مستقر در منطقه لاریجان و یادآوری تلخ کمبودهای اساسی جاده غیر استاندارد هراز، در گروه های اجتماعی اهالی منطقه لاریجان ثبت شده است.

گروه خبری درگاه گیلاس به نمایندگی از همه ی اهالی روستای گیلاس، این ضایعه دردناک و جانسوز را خدمت خانواده های محترم قاسمی و ابوالحسنی و خصوصا برادر عزیزمان جناب آقای سید روح الله ابوالحسنی و دختر نازنینش تسلیت عرض می نماید و از پیشگاه پروردگار عالمیان طلب غفران برای آن مرحوم و طلب صبر برای همه ی بازماندگان و خانواده های محترم عزادار دارد.

مراسم ترحیم آن مرحوم در روزهای آتی به شرح ذیل برگزار خواهد شد:

همچنین روز جمعه ۹۵/۰۸/۱۴ ساعت 9 الی 11 صبح مراسم ختمی از سوی اهالی روستای گیلاس، در مسجد و حسینیه سید حسن ولی روستای گیلاس برگزار خواهد شد.

منبع :درگاه گیلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *