فرمانده انتظامي شهرستان ساري از شناسايي و دستگيري سارقان مسافرنما با 20 فقره سرقت از خودروهاي مسافربر عمومي و شخصي خبر داد.

سرهنگ “زيدالله کاظمي” با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه و شکايت راننده خودرو مسافربري بين شهري، مبني بر زورگيري و سرقت از سوي افرادي ناشناس، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 15 امام رضا (ع) اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند،دو جوان در پوشش مسافر پس از سوار شدن در خودروهاي مسافربري عمومي و شخصي، با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگيري و سرقت اموال رانندگان مي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، خاطر نشان کرد: ماموران با دريافت اين اطلاعات و انجام اقدامات ويژه پليسي، دو متهم به زورگيري وسرقت به نام هاي” آرمين- الف ” و” صابر- آ” از سارقان سابقه دار را شناسايي کردند.

سرهنگ کاظمي،افزود: ماموران در ادامه با شناسايي مخفيگاه متهمان با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه، اين افراد را دستگير کردند.

وي خاطر نشان کرد: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، به بيش از 20 فقره سرقت و زورگيري اقرار کردند.

سرهنگ کاظمي به رانندگان وسايل نقليه عمومي و شخصي که در امر مسافربري فعاليت دارند، هشدار داد: از سوار کردن مسافراني که با پيشنهاد مبالغ کرايه بالا و نامتعارف تقاضاي رساندن آنها به مقصد به صورت دربستي در مسيرهاي برون شهري را دارند، اجتناب کنند. #

 

 

کشف 25 فقره زورگيري از رانندگان کاميون در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان”ساري”، از شناسايي و دستگيري چهار متهم به سرقت و زورگيري از رانندگان کاميون با 25 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ”زيدالله کاظمي”، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت و زورگيري از رانندگان کاميون و کاميونت در مسير”ساري به قائم شهر”، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 11اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، فني و تحقيقات گسترده پليسي، با استفاده از شگردهاي خاص، موفق شدند، چهار متهم به سرقت و زورگيري را که با همدستي يکديگر و با استفاده از يک دستگاه موتورسيکلت به بهانه انتقال بار از رانندگان کاميون زورگيري مي کردند، شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، خاطر نشان کرد: ماموران با شناسايي مخفيگاه متهمان و هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه اين افراد را دستگير کردند و در بازجوئي هاي فني از آنان موفق به کشف 25 فقره زورگيري و سرقت شدند.

سرهنگ کاظمي، اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده بريا سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *