هراز نیوز : سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت : ایجاد حواشی کاذب برای شهرآورد 2 تیم نساجی و خونه به خونه ، به فوتبال مازندران ضربه می زند.

محمود فکری روز یکشنبه در آستانه دیدار خانگی تیمش با تیم هم استانی خونه به خونه در گفت و گو با ایرنا افزود : مازندران با وجود داشتن ظرفیت های مناسب برای تیم داری و تعداد زیاد بازیکن در لیگ برتر ، ازداشتن تیم فوتبال در رقابت های رده اول کشور محروم است.
وی ادامه داد : نباید با ایجاد حواشی کاذب برای دیدار شهرآورد بین تیم های نساجی و خونه به خونه بر بدن نحیف فوتبال این استان کوبید و این کار به سود فوتبال این خطه نیست.
مربی سابق استقلال تهران گفت : همه ما از مربی تا بازیکنان و حتی هواداران باید شهرآورد استانی بین تیم های محبوب مازندران را پیش زمینه ای برای انسجام فوتبالی و ارتقاء سطح کیفی بازی ها برای رساندن حداقل یکی از این تیم ها به لیگ برتر بدانیم.
فکری افزود : در فصل جاری رقابت های فوتبال دسته اول ، ظرفیت برای صعود تیم های مازنی به لیگ برتر فوتبال ایران وجود دارد و همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا با کمک یکدیگر زمینه را برای رسیدن به این هدف فراهم کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد تا با اتحاد و همدلی بین تیم های مازنی پیش زمینه صعود برای هر حداقل یکی از 2 تیم نساجی و خونه به خونه برای صعود به لیگ برتر فراهم شود و آرزوی 12 ساله مازنی ها برای تیم داری در لیگ برتر تحقق یابد.
سرمربی نساجی مازندران در عین حال گفت که بازی تیم های خونه به خونه و نساجی به دلیل وضعیت جدولی حساس است و مهم تر از نتیجه بازی خوب و تماشاگر پسند مورد نظر است.
فکری افزود : نساجی مازندران نیز همانند رقیبش برای کسب سه امتیاز و پیروزی به میدان می رود، ولی کسب نتیجه برد را با هر روشی به صلاح نمی داند.
وی ادامه داد : به هرحال این بازی نیز همانند سایر دیدارهای فوتبالی می تواند با باخت و برد یکی از تیم ها همراه شود و این برد و باخت ها نمی تواند پایان کار 2 تیم باشد.
کاپیتان اسبق آبی پوشان پایتخت با تعریف و تمجید از تیم خونه به خونه ، بار دیگر ابراز امیدواری کرد که دیدار خوب و تماشاگر پسندی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام شود.
سوت هفته یازدهم رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان در حالی امروز یکشنبه در 9 شهر کشور نواخته می شود که در مازندران 2 تیم خونه به خونه و نساجی مازندران دیدار دربی را به میزبانی نساجی در قائمشهر برگزار می کنند.
هم اکنون از 10 بازی گذشته تیم خونه به خونه با 19 امتیاز در رده دوم و نساجی مازندران هم با 16 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.
دربی فصل گذشته رقابت های فوتبال دسته اول را نساجی مازندران با برد بر تیم هم استانی خود خونه به خونه در دیدار رفت خاتمه داد و دیدار برگشت نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *