به گزارش هرازنيوز؛ ورثه ی مرحوم حاج یوسف امیدوار با اهدا چند باب مغازه و منزل مسکونی متعلق به وی در شهر رينه لاریجان، پایه گذار ایجاد پايگاه امداد و نجات کوهستان شهید امدادگر علی ملک زاده در دامنه دماوند (شهر رينه) شدند.
مرحوم حاج یوسف امیدوار از بازاریان متدین و خوشنام بازار تهران و اهل رينه لاریجان بوده اند که اینک فرزندان ایشان با در نظر گرفتن وجود قله دماوند و حضور کوهنوردان بیشمار در این شهر، و شناسايي نیاز مبرم به یک مرکز امداد و نجات مجهزتر آن، اقدام به اهداء این ملک به سازمان هلال احمر کرده اند.
همچنین نام شایسته ای که برای این مرکز انتخاب شده است، اشاره دارد به یکی از قهرمانان ملی این سرزمين _شهید امدادگر علی ملک زاده، دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان_ که با حضور داوطلبانه در جنگ تحمیلی، به فيض عظیم شهادت نائل آمده است.
مرحوم امیدوار کارهای بزرگی در شهر رینه در زمان حیات خود انجام دادند بعنوان نمونه،تالار پدیرایی مسجدالرضا رینه،نما ها و آبشارهای آبی زیادی در رینه،لوله کشی آب از دامنه قله دماوند تا محل استقرار دامداران در تابستان در کوههای اطراف،وهم اکنون انتهای رینه به آبگرم توسط ورثه ایشان یک مجموعه شامل نمازخانه ،سرویس بهداشتی وچندسوئیت جهت رفاه حال مسافران در حال احداث میباشد

photo_2016-10-06_06-06-57 photo_2016-10-06_06-07-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *