نظر دستیار رئیس جمهور درباره نمایشگاه ˝هنر تدبیر˝
هرازنو: الهام امین‌زاده دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی عصر روز سه شنبه از نمایشگاه ˝هنر تدبیر˝ دیدار کرد.

الهام امین‌زاده درباره ارزیابی خود از دستاوردهای دولت زیادهم گفت: نمایشگاه خیلی خوب و جامعی است که توانسته با ظرافت تمام فعالیت‌های دولت را در مدت این سه سال فعالیت را پوشش بدهد.

معاون حقوقی سابق رئیس‌جمهور افزود: البته ما پیشنهاد برپایی یک نمایشگاه دیگر درباره اقدامات وزارتخانه در مبحث حقوق شهروندی را مطرح کرده‌ایم که در دست بررسی قرار دارد. همانطور که می دانید ما در حال راه‌اندازی سیستمی هستیم که بتوانیم در زمینه رعایت حقوق شهروندی به تمامی وزراتخانه های دولتی نمره بدهیم.

او ادامه داد: در این نمایشگاه هم مبحث اقتصادی بخوبی تعریف شده است، اما در مبحث حقوقی نکته‌ای مشاهده نکردم. در واقع هنوز مسئولان و دستگاه‌ها با این بخش مأنوس نشده‌اند.

امین‌زاده در پایان گفت: شرط اینکه یک جامعه بتواند حکمرانی خوبی داشته باشد این است که حقوق شهروندی در آن رعایت شود. به همین خاطر باید به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم
نمایشگاه “هنر تدبیر” با بیانی هنری دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید را در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، هسته‌ای، بین‌الملل و… پیش روی بازدیدکنندگان قرار داده است.

موسسه توسعه هنرهای معاصر مجری نمایشگاه “هنر تدبیر” و مهدی افضلی مدیر این موسسه، رئیس نمایشگاه است که در آن با مدیاهای هنری؛ عکس، چیدمان، فیلم و انیمیشن اقدامات و دستاوردهای دولت را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه “هنر تدبیر” تا 18 مهرماه در فضای باز تالار وحدت در حال برگزاری است و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

منبع:هنرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *