هراز نیوز : حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار هراز نیوز  از برگزاری همایش 2 هزار نفری بصیرت افزایی ناظران شورای نگهبان در آمل خبرداد .

کم رنگ شدن گفتمان انقلابی نزد برخی مسوولان 

ابراهیم زاده گفت : یکی از سفارشات مقام معظم رهبری بحث گفتمان انقلابی است متاسفانه در سالهای اخیر در برخی از افراد به ویژه مسوولان کم رنگ شده است شورای نگهبان اهتمام ویژه دارد تا در این زمینه براساس وظیفه ذاتی خود به منظور بصیرت افزایی چنین همایش هایی را برای ناظران خود برگزار نماید .

حضور برای همه آزاد است 

وی با بیان اینکه این همایش روز هفتم مهرماه در حسینیه سپاه برگزار خواهد شد اعلام کرد : آقای شریعتمداری مدیر مسوول روزنامه کیهان به عنوان سخنران این همایش از قبل دعوت شده است .

ابراهیم زاده در پاسخ به سوال هرازنیوز درباره امکان حضور سایر شهروندان در این همایش گفت : البته حسینیه  سپاه انتخاب شد تا اگر عزیزانی علاقمند به استفاده از جلسه هستند بتوانند حضور پیدا کنند .

آمل پیشتاز بصیرت افزایی 

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای نگهبان در همه شهرها چنین برنامه هایی دارد گفت : در شهر های دیگر نیز چنین همایش هایی برگزار می کنند شاید برخی هم به دلیل نداشتن امکانات نتوانند ولی آمل آغاز گر این کار بوده است .

تقارن ناخواسته دو سخنرانی 

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان آمل در پاسخ به این سوال که دعوت از آقایان جلیلی و شریعتمداری که هر دو از چهره های اصولگرا یی هستند آن هم در یک هفته در آمل چه پیامی خواهد داشت ، تشریح کرد : دعوت از دکتر سعید جلیلی ارتباطی با شورای نگهبان ندارد و مربوط به دعوت هیات رزمندگان می شود ، شورای نگهبان اگر احتمال بدهد فردی احتمال حضور در انتخابات آتی را دارد به عنوان سخنران دعوت نخواهد کرد . این تقارن ناخواسته بود ما برنامه ریزی از چندین ماه قبل داشتیم زمان از 20 شهریور تا 10 مهر را به آقای شریعتمداری پیشنهاد دادیم که ایشان 7 مهر را تایید کردند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *